Skip to content

נפילת קטיושה באזור נהרייה

נפילת קטיושה נשמעה היטב בגליל המערבי לאחר אזעקה שנשמעה באזור נהרייה והגליל המערבי. בשלומי הורה ראש המועצה לפתוח מקלטים למקרה חרום. בנהריה פפרסם ראש העירייה בדף הפייסבוק של העירייה - "החיים כשגרה". דיווח לבנוני - ירי הקטיושות בוצע מכפר המצוי חמישה ק"מ מגבול ישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אזעקת אמת נשמעה הערב (ראשון) באיזור נהרייה והגליל המערבי ומספר שניות לאחר מכך נשמע קול פיצוצה של קטיושה שנורתה מלבנון. ככל הנראה מדובר בשיגור קטיושה שמגיע לאחר חיסולו של המחבל סמיר קונטאר בדמשק. קונטאר חוסל אחרי שעל פי פרסומים זרים היה במהלך תכנון פיגוע גדול נגד ישראל מצד רמת הגולן. על פי הדיווחים, נורתה רקטה אחת לפחות לאזור הגליל המערבי. בשלב זה לא ידוע  כי נגרם נזק ולא היו נפגעים. הירי בוצע מאזור ככל הנראה מאזור צור ראס אל עין. צה"ל השיב באש תותחים.

קטיושה בצפון (צילום ארכיון)
קטיושה בצפון (צילום ארכיון)

בשלומי הסמוכה לגבול לבנון הורה ראש המועצה גבי נעמן על פתיחת המקלטים. "למרות שלא קיבלנו הנחייה מגורמי הביטחון" אמר נעמן, "הנחתי את קב"ט המועצה ואת צוות המועצה לפתוח את המקלטים בשטחי העיירה". נעמן הוסיף כי הנחה את התושבים להישאר בקרבת המקלטים ולשמור על הקשישים והילדים במשפחות שישארו בטווח כניסה למקלטים או לממ"דים. בנהריה סירב ראש העיריה, ז'קי סבג להתרגש ובדף ה]ייסבוק של העיריה נרשם כי הנחה את אנשיו לנמשיך את מארג החיים כשגרה. סוכנות הידיעות הצרפתית מסרה הערב כי ממקורותיה בלבנון נמסר כי הקטיושות שוגרו מהכפר ראס אל-עין המצוי דרומית לצור כחמישה ק"מ מגבול ישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן