Skip to content

הרצוג לעודה: הורה מיד להסיר פוסט הסתה של חד"ש

"המאבק שלנו כאן הוא מאבק משותף נגד רוצחי ילדים, בנהריה או בדומא וגם בדמשק", כתב הרצוג בפנייתו לעודה. "כמנהיג ציבור שחותר לשלום ומצטט מכתביו של מרטין לותר קינג אתה חייב להיות זה שעומד מול המסיתים מבית ולהבהיר להם בעצמה ובתוקף: חציתם את הגבול"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יו"ר המחנה הציוני, ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג, תובע מיו"ר חד"ש, ח"כ איימן עודה, להסיר פוסט שהועלה באתר מפלגת חד"ש – ובו מגנה המפלגה את חיסולו של סמיר קונטאר כ"פשע ישראלי מגונה". הפוסט פורסם תחת דיוקנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו כמסיכה על פניו של טרוריסט מדאע"ש.

"מסתבר שיש כאלה שעבורם סמיר קונטאר לא היה רוצח נתעב, ומותו הוא 'פשע ישראלי מגונה. כך נכתב בעמוד הפייסבוק בערבית של מפלגת חד"ש, תוך שימוש בגרפיקה גסת רוח, מסיתה ואלימה", כתב הרצוג בעמוד הפייסבוק שלו.

הפוסט בעמוד הפייסבוק של חד"ש
הפוסט בעמוד הפייסבוק של חד"ש

"סמיר אלקונטאר, שנהרג לפני מספר ימים היה רוצח וטרוריסט נתעב שהמשיך להטיף לרצח ישראלים וסירב להתחרט על כך שרצח באכזריות נוראה את ילדי משפחת הרן ואביהם. לאחר ששוחרר מהכלא הישראלי הוא לא חדל לעסוק בתכנון וביצוע של רצח ישראלים חפים מפשע ולהיות חלק מכוחות האופל שתומכים במשטר אסד צמא הדם, משטר שטבח במאות אלפי אזרחים סורים חפים מפשע. אם מישהו במפלגת חד״ש חושב אחרת הוא עושה טעות מרה וקשה", כתב הרצוג.

"אין מקום לקיצוניות מאף צד וצריך להיאבק בה בנחישות ועוצמה. לכן אני אומר ל Ayman Odeh – أيمن عودة – זה לא מתאים לך, זה שיתוף פעולה מסוכן עם טירוף קיצוני, תורה מיד למחוק את הפוסט המכוער הזה, גם אם הוא נכתב רק בערבית. תזכיר לפעילים שלך שהמאבק שלנו כאן הוא מאבק משותף נגד רוצחי ילדים, בנהריה או בדומא וגם בדמשק. כמנהיג ציבור שחותר לשלום ומצטט מכתביו של מרטין לותר קינג אתה חייב להיות זה שעומד מול המסיתים מבית ולהבהיר להם בעצמה ובתוקף: חציתם את הגבול".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן