Skip to content

תושב ירושלים הציע את בתו למכירה בתמורה לכיסוי חובות הימוריו

הבוקר הובאו להארכת מעצר בני זוג שלהם תינוקת משותפת בת 3 חודשים. השניים הציעו על פי החשד למכירה את בתם בתמורה ל-100 אלף שקלים. סוכן משטרתי התחזה לקונה, סגר את העסקה, שילם ועצר את האב והאם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב ירושלים, מהמר שביקש לכסות את חובות הימוריו הציע למכירה את בתו התינוקת בת ה-3 חודשים. סוכן משטרתי שהתחזה לקונה סגר איתו את העסקה, שילם לו 5 אלפי שקלים על חשבון ועצר אותו. ג'ויה סקפה שפירא, שופטת בית משפט השלום בירושלים הורתה היום (חמישי) להאריך את מעצרו עד ה-30 לחודש זה והתינוקת נלקחה למקלט חרום כשהיא מאובחנת כסובלת מהזנחה קשה עד כדי סכנת חיים.

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

זוג ירושלמי המכורים להימורים, שקעו בחובות כבדים. תוך כך הפיץ הגבר את השמועה כי הוא מבקש למכור את בתו התינוקת למי שחפץ לרכשה. המידע הגיע לידי משטרת הבירה וסוכן משטרתי התחזה לקונה ופגש במוכר. בין השניים נערכו מספר מפגשים, חליפת מסרונים ושיחות טלפוניות כשהמוכר והקונה לכאורה סוגרים את פרטי העסקה. האב הבטיח כי בתו איננה חולה, שהיא בריאה ולא סובלת מתסמונת דאון. הוא ביקש עבורה 100 אלף שקל. אתמול נפגשו הסוכן והאב כשהאב מביא את בתו יחד עמו. הסוכן הציג בפניו מזוודה מלאה בכסף להוכחת רצינות כוונותיו והאב ביקש 5000 על החשבון. לשאלת הסוכן ציין האב כי אשתו מודעת להליך המכירה וכי גם היא מעוניינת למכור את בתה. הסוכן שילם לאב את המקדמה ואז עצר אותו ובתוך כך נעצרה אשתו בביתה. התינוקת נלקחה תחת צו חירום למשפחת קלט וחוקר המשטרה סיפר היום בבית המשפט כי אחראית לחוק הנוער ברווחה שקיבלה את התינוקת מסרה כי לאחר בדיקות הובהר כי התינוקת עברה הזנחה והגיעה במצב הזנחה קשה עד כדי סיכון ממשי לחייה. האב החשוד סיפר בחקירתו כי הוא מהמר כפייתי, כך גם עלה מעדויות של אנשים קרובים אליו וכי הוא חייב לנושים שונים משהו כמו חצי מיליון שקלים וענייניו מטופלים אצל עורכי דין. עוד סיפר האב כי הוא בהליכי פשיטת רגל עם חשבון בנק חסום. שני בני הזוג הוסיפו כי הגיעו לידי כך כשהם במצב כלכלי קשה מאוד, עיקול חשבונות וחובות כבדים כתוצאה מהימורים. האב טען להגנתו כי לא התכוון באמת למכור את בתו וכי חשב לקחת את ה-5000 ₪ כהלוואה אותה יחזיר כשיוכל. בני הזוג יואשמו ככול הנראה בגין סחר בילדים והזנחה חמורה של בתם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן