Skip to content

חייל נדקר בפיגוע דקירה בירושלים

פלסטיני כבן 30 דקר חייל ופצע אותו קלות, ראה את המאבטח שחש למקום, נשכב והסגיר עצמו. המאבטח השתלט עליו וזעיק את נמשטרה. החייל פונה לבית חולים במצב קל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חייל בן 21 נפצע הבוקר (ראשון) באורח קל בפיגוע דקירה ברחוב הצבי פינת ירמיהו בכניסה לירושלים. מאבטח שהבחין באירוע נטרל את המחבל, גבר כבן 30, והשתלט עליו עד הגעת כוחות המשטרה למקום, שעצרו אותו. החייל פונה על ידי חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום לבית החולים הדסה עין כרם בעיר. מחקירה ראשונית עולה כי המחבל דקר את החייל בעת שהוא שהה ברחוב הצבי. מאבטח שהבחין באירוע השתלט על המחבל שנבהל ונשכב על הרצפה עד להגעת כוחות המשטרה שעצרו אותו.

(צילום: הילה וגנר)
(צילום: הילה וגנר)

החייל מקבל סיוע ראשוני (צילום: הילה וגנר)
החייל מקבל סיוע ראשוני (צילום: הילה וגנר)

מעצר המחבל (צילום: מאיר סיבוני)
מעצר המחבל (צילום: מאיר סיבוני)

סכין הפיגוע (צילום: חטיבת דובר המשטרה)
סכין הפיגוע (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה אדרי, אמר כי "הערנות והתושייה של המאבטח, כמו גם תגובתו המהירה והנחושה, מנעו פיגוע גדול בסמוך לתחנה המרכזית".
‬ שלמה מישקובסקי מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "יחד עם מתנדבים נוספים הגענו רגלית לזירה בתוך שניות ספורות ממשרדי איחוד הצלה שבסמוך ונתקלנו בחייל שנדקר בפלג גופו העליון כשהוא בהכרה מלאה ולצדו הסכין והמחבל שנתפס. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים. אין ספק כי מדובר באירוע שהסתיים תודה לאל יחסית קל לאחר שכוחות הביטחון השתלטו בזריזות על המחבל ומנעו ממנו לדקור אזרחים או חיילים נוספים שהיו בסמוך אליו".
זירת הפיגוע (חדשות לפני כולם)
זירת הפיגוע (חדשות לפני כולם)

במהלך הלילה (שבת) עצרו כוחות צה"ל באיו"ש 10 מבוקשים. 8 מהמבוקשים שנעצרו חשודים במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון ושניים מהם מבוקשים לחקירה. העצורים הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן