Skip to content

אינדיק: "נתניהו אמר לי: עכשיו הוא גיבור אבל אם לא היו מתנקשים בו הייתי מנצח אותו בבחירות"

בליכוד הגיבו בחריפות לדברי אינדיק: ״זהו שקר גס נוסף של מרטין אינדיק, שאינו חדל להכפיש ולהשמיץ את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו״. בלשכת ראש הממשלה הגיבו בהכחשה גורפת ואמרו: "הדברים לא היו ולא נבראו". המחנה הציוני: "דבריו של נתניהו בלווית ראש הממשלה שנרצח יצחק רבין ז"ל מוכיחים לאיזה שפל מסוגל להגיע נתניהו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"נתניהו ישב לצדי בהלוויה של רבין , כאשר הייתי שגריר בישראל… אני זוכר שנתניהו אמר לי 'תראה, תראה את זה. עכשיו הוא גיבור אבל אם לא היו מתנקשים בו הייתי מנצח אותו בבחירות, ואז הוא היה זכור בדפי ההיסטוריה כפוליטיקאי כושל".

"נתניהו חשב שרבין היה תלוי על חבל מבחינה פוליטית טרם ההתנקשות". מרטין אינדיק (צילום: ויקיפדיה)
"נתניהו חשב שרבין היה תלוי על חבל מבחינה פוליטית טרם ההתנקשות". מרטין אינדיק (צילום: ויקיפדיה)

כך סיפר אמש שגריר ארה"ב לשעבר, מרטין אינדיק, שכיהן בשתי קדנציות לא רצופות בתפקיד זה, בסרט ששודר בארה"ב ברשת הטלוויזיה הציבורית האמריקאית PBS. . אינדיק, ששימש גם כשליח האמריקאי לתהליך השלום אמר עוד באותו סרט: "אני חושב שגם ברגע של תמיכה עצומה, נתניהו חשב שרבין היה תלוי על חבל מבחינה פוליטית טרם ההתנקשות. הוא ניצל את המצב ורץ נגד אוסלו בבחירות של 96' וניצח את שמעון פרס, אבל הוא נצח אותו בהפרש מזערי של חצי אחוז".

דבריו של אינדיק עוררו סערה פוליטית ובליכוד הגיבו בחריפות לדבריו: ״זהו שקר גס נוסף של מרטין אינדיק, שאינו חדל להכפיש ולהשמיץ את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו״.

בלשכת ראש הממשלה הגיבו בהכחשה גורפת ואמרו: "הדברים לא היו ולא נבראו".

מהמחנה הציוני נמסר בתגובה כי "דבריו של נתניהו בהלווית ראש הממשלה שנרצח יצחק רבין ז"ל מוכיחים לאיזה שפל מסוגל להגיע נתניהו. מאז, יומיים לאחר רצח מתועב של ראש ממשלה, ועד היום, דבר אחד לא השתנה – את נתניהו מעניין רק נתניהו – גם עכשיו, כשהוא אזרח עייף וסחוט שלא מתפקד כראש ממשלה ולא נותן פתרונות לאזרחיו, הוא חושב רק על טובתו האישית ולא על טובת מדינת ישראל".

2 Comments

  1. גידי
    6 בינואר 2016 @ 14:00

    עם כל הכבוד לאינדיק (ואין) יש לבדוק למה שתק עד עכשיו (פתאום נזכר…) ? מה המניע שלו ? נראה שתשובה מספקת לשאלות לא יוכל לתת,מכאן שהאמינות שלו מאוד בעייתית.
    נוסיף לזה שהאדון הנכבד על פי הפרסום , הוא שליח של קטאר וממומן על ידה במשכורת וכספים נבין למה הוא תומך תמיד בערבים.

    • עמית מנדלזון
      6 בינואר 2016 @ 22:34

      גידי מי מממן אותך ? ומהיכן אתה מכיר פרסומים שלא פורסמו ?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן