Skip to content

לטוס אל על "הכי בבית" במטוס וצוות ספרדים

נוסעים שהזמינו טיסה בחברת אל על ליעדים שונים כמו בוסטון, ניו יורק ולונדון הופתעו לקבל הודעה, ימים ספורים לפני מועד הטיסה, לפיו את הטיסה תבצע חברה תעופה ספרדית. מתברר כי אל על שכרה את שירותיה של חברת תעופה ספרדית כחלק מהמאבק של ההנהלה בטייסים.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נוסעים שהזמינו לאחרונה טיסות בחברת אל על לניו יורק, בוסטון ולונדון בחודש דצמבר 2015 הופתעו לקבל הודעה שנשלחה אליהם ימים ספורים לפני מועד הטיסה שאת הטיסה תבצע חברה תעופה ספרדית.

א.א נוסעת שטסה באל על אפ לפרג בחודש אוגוסט 2015 קיבלה הודעה שאת הטיסה תבצע חברה ספרדית וכפיצוי, תקבל כריך ושתיה שאינם חלק מהדיל. "אני טסה באל על בגלל תחושת הביתיות בנוסף לביטחון שאני חשה במטוס", היא אומרת, "אבל להזמין טיסה באל על ולקבל במקומה מטוס ספרדי על צוותו, זה ממש לא מה שביקשתי כששילמתי עבור הכרטיס".

במקרה אחר טיסה שהוזמנה לבוסטון לחודש דצמבר, יומיים שלושה לפני הטיסה נשלחה הודעה לנוסע כי חל שינוי בדגם המטוס ואת הטיסה תבצע (שוב) חברה תעופה ספרדית.  אל על הציעה למי שהתעקש לטוס אל על לחפש לו תאריך חלופי אבל התברר שאין בנמצא טיסות שמתבצעות ע"י אל על בתאריכים סמוכים. "מי בכלל יכול ברגע האחרון לשנות תאריך טיסה?" התמרמר הנוסע.

הנוסעים הממורמרים טוענים שבחרו לטוס בטיסות סדירות של אל על גם אם במחיר יקר יותר בגלל סיבות של בטיחות ובטחון, טייסים ומטוסים, גם אם יש בטיסה נציגי דיילי אל על. לו ידעו בזמן ההזמנה שחברה זרה תטיס אותם, היו מחפשים דיל זול יותר.

ביקשו אל על וקיבלו מטוס ספרדי (צילום אילוסטרציה)
ביקשו אל על וקיבלו מטוס ספרדי (צילום אילוסטרציה)

מאל על נמסר כי "שיבושי הטייסים של אל על חייבו אותנו, על מנת שלא לפגוע בתדירות טיסות אל על ליעדי צפון אמריקה, להפעיל החל מחודש דצמבר 2015 מטוסים חכורים. אנו עושים מאמץ כביר על מנת לעמוד בלוח הטיסות אליו התחייבנו כלפי לקוחותינו המשותפים ומתוך תקווה להשיב את הטיסות לצפון אמריקה לפעילות במטוסי אל על בהקדם". כמו כן, מוסיפים בחברה ומציינים כי אכן "צוות הטייסים והדיילים הנו ספרדי, לצוות מצטרפים אנשי צוות של אל על לסיוע בשירות. שרותי הקרקע מבוצעים על ידי אנשי השירות של אל על. תהליך הבידוק הביטחוני בארץ ובחו"ל, מתקיים כנהוג בטיסות אל על. מדיניות הכבודה תישאר זו הנהוגה בטיסות במטוס אל על. שירות המזון והמשקאות תואם לשירות המוגש במטוסי אל על.כל הנוסעים בטיסות הללו מיודעים מראש ע"י אל על".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן