Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (11.1)

סדרת בשמים עם קונספט מעט מורכב, שקיות אשפה למשקלים גדולים, מסיר איפור, בקבוקים לתינוקות וג'ל רחצה לגברים. חמישה מוצרים חדשים שנבדקו וקיבלו במה השבוע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Eye & Lip Makeup Remover של HL

חברת הקוסמטיקה הישראלית השיקה מסיפר איפור חדש, אשר כמו חלק מהמוצרים המתחרים, הוא מוצר דו פאזי. כלומר, הוא מורכב משני נוזלי עיקריים, האחד מיימי והשני שומני, כך שהם נפרדים זה מזה במיכל וזכות הצבע שלהם, יוצרים את המראה הייחודי. לאחר ניעור יסודי של הבקבוק, מקבלים מסיר איפור מצוין, כזה שעובד היטב גם עם איפור עמיד, ויודע להתחשב גם באזור העיניים הרגיש. בין הרכיבים שלו יש חומצה לקטית, המונעת בהצלחה את היובש באזור העיניים לאחר הסרת האיפור (אם כי עדיין צריך קרם עיניים), וסנטלה אסיאטיקה, צמח מרפא שתפקידו למשפר את זרימת הדם ולסייע למיצוק העור, אם כי הוא אינו הופך את המוצר לבעל תכונות של אנטי אייג'ינג.

105 שקלים ל-120 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות.

צילום: אורי גרון

שקיות אשפה חזקות במיוחד של סנו

החברה השיקה שקיות אשפה חדשות, שיש להן שני מאפיינים עיקריים: התאמה לפחי אשפה גדולים יחסית, כלומר 75 ס"מ אורך ו-65 ס"מ רוחב, או XL; וחומר גלם עבה יחסית, כך שהן אמורות להתמודד בהצלחה עם משקל כבד. אנחנו אהבנו יותר מכל את העובדה שאין צורך לתלוש אותן מהגליל, שכן הן מגיעות נפרדות אחת מהשניה. הגודל אכן מספיק לפח האשפה ביתי גדול, והן מספיק חזקות כדי להתמודד עם המשקל הצפוי. גם השרוך המובנה עושה את העבודה היטב.

24.9-25.9 שקלים ל-30 יחידות. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: מוטי פישביין

1 9 8 2 של Beverly Hills Polo Club

הקונספט של סדרת הבשמים החדשה של המותג הוא מעט מורכב. מדובר בארבעה בשמים לנשים ובארבעה בשמים לגברים, שכל אחד קיבל ספרה מתוך המספר 1982, שנת הקמת המותג. כל אחד מהבשמים הוא כמובן שונה מהאחרים בסגנון שלו. אנו ניסינו את 9 לגברים, שהוא "ניחוח מרענן ופרשי עם נגיעות של לימון, ארז ומושק". לאחר זמן מה, כשכל הניחוחות הראשוניים התפוגגו ונשארנו עם הריח הסופי, זו אכן התערובת – אך בדגש אחר. כלומר, הוא יום חם ופחות מרענן, אם כי הניחוח ההדרי עדיין מורגש. בסך הכל נחמד, אם כי לא מיוחד.

99-149 שקלים ל-50/100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם.

צילום: סטודיו ITF

בקבוקים של טומי טיפי

החידוש העיקרי בבקבוקים של המותג הוא בחלק החיצוני שלהם. כלומר, זהו אותו מבנה של בקבוק ואותן פטמות, שתוכננו במטרה להתאים לתינוקות. אך מאחר והמותג מציין 50 שנות פעילות, הבקבוקים קיבלו עיצוב חדש, כלומר צבעוניות ואיורים חדשים, גדולים יותר מהקודמים. הבקבוקים הוורודים בנפחד 340 מ"ל מעוטרים באיורים של פירות גדולים, ואילו הכחולים, עם אותו הנפח, באיורים של ירקות וטרקטור. הבקבוקים בעלי הנפח הקטן יותר עוצבו באופן מעט שונה, כדי להמחיש שהם מתאימים לילדים קטנים יותר. בסך הכל החידוש מרענן, אם כי אין בכך סיבה לרכוש בקבוק, אם הבקבוק הישן עדיין עושה את העבודה.

119.9 שקלים לזוג בקבוקים בנפח 340 מ":ל. להשיג ברשתות ובחנויות למוצרי תינוקות.

צילום: יח"צ

Hydration Balance של Dove MEN+CARE

מותג הטיפוח לגברים של יוניליוור השיק מוצר חדש בסדרה. מדובר בג'ל רחצה, אך כזה המיועד לשמור על העור לח לאחר הרחצה. זה אמור לקרות בעזרת רכיבים מסויימים, שאמורים לטפל ביובש של העור, בשילוב עם לא פחות מ-25% לחות. ניסינו אותו במהלך השבועות האחרונים והוא אכן מוסיף מידה קלה של לחות. אך אם אתם סובלים מעור יבש בכלל, ובעונת החורף בפרט, הג'ל הזה לא יספיק ותצטרכו בכל מקרה קרם לחות.

כ-10 שקלים ל-400 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן