Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (17.1)

גרביים מצמר כבשים, קפסולות קפה בטכנולוגיה מיוחדת, מוצרי איפור חדשים ופריטים לבית מצמיגים ישנים. חמישה מוצרים חדשים שזכו לציונים גבוהים במיוחד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גרביים של Bridge Dale

האמת היא לא שחייבים לצאת לסיור בשלג כדי לסבול מכפות רגליים קרות. גם בלילות הקרים בישראל, גרביים מחממות הן מצרך חשוב מאוד, במיוחד אם אתם גם כך סובלים קצת מקור. לכן אנחנו ממליצים כל כך על מותג הגרביים הזה. הוא משלב צמר כבשים, ומביני עניין ככל הנראה יעריכו את העובדה שזהו צמר מהגז הראשון של הכבשים, ולכן המחיר הגבוה שלהן. השילוב עם סיבים סינטטיים יוצרים ביחד גרביים מחממות מאוד כמו גם כאלה שאינן גורמות להזעה, ושומרות על החום בכפות הרגליים. במילים פשוטות, בדיוק מה שצריך בעונה הזו, במיוחד אם אתם יוצאים לטיול או לשמירות בצבא. הגרביים נמכרות בעיצובים המתאימים לגברים או לנשים, ויש גרביים מיוחדים לחיילים.

65-159 שקלים. להשיג בחנויות טיולים וחיילים.

צילום: פינו חדד

New Blash Contour של B COSMIC

מותג האיפור של המאפר יוסי ביטון השיק סדרה חדשה של סמקים, המיועדים ליצור אפקט הצללה. הסדרה כוללת שני גוונים שונים, שניהם מתאפיינים במרקם קרמי וחלק, ההופך את השימוש לקל ונוח במיוחד. הסומק נצמד היטב לעור הפנים, מספק את האפקט המבוקש כל עוד יודעים כיצד ליצור אותו, מבלי להכביד על העור ומבלי לגרום לתחושה של אי נוחות כלשהי. המחיר אינו זול, אך מי שזקוקה למוצרים איכותיים, תהנה ממנו מאוד.

170 שקלים. להשיג בסניפי YOSSI BITON.

4

צילום: אנטון יגורוב

קפסולות קפה של קפה ג'ו

החברה כבר פועלת בשנה האחרונה בתחום קפסולות הקפה התואמות למכונות של נספרסו, וההשקה הזו מבטיחה לשפר את המוצרים. היא עושה זאת תוך שימוש בטכנולוגיה שקיבלה את השם EVO, שתפקידה למנוע חדירת חמצן לקפסולה, וכך לשמור על טריות התכולה שלה. בנוסף, הקפה אמור להעשות עם קרמה עשירה יותר הודות לכיפת הידוק שיש בקפסולה, המדמה את פעילות הבריסטה בדחיסת הקפה. במבחן הניסיון אפשר לומר שני דברים עיקריים: הקרמה היתה מעט יותר עשירה, אך העיקר הוא טעמים בולטים יותר של קפה, גם כאשר עבר זמן מאז שרכשנו את המארז ועד שהכנו את הקפה בפועל. אמנם לא שווה ערך לקפה טחון טרי, אך בהחלט טוב יותר ממה שהכרנו עד כה בקטגוריה. כדי לאפשר התאמה אישית, הרשת מציעה מגוון דרגות חוזק ושישה טעמים שונים.

20 שקלים ל-10 יחידות. להשיג בקפה ג'ו, מנטה וב-http://www.joe.co.il.

צילום: רונן מנגן

Golden Jewel של בועז שטיין

שמונה צלליות חדשות השיק המאפר, כולן על בסיס אבקת זהב. יותר נכון, על בסיס מינרל מוזהב הגורם לכל הצלליות לנצנץ. זה הופך אותן למצויינות למי שרוצה להתאפשר לקראת מסיבה, למשל, או אירוע מיוחד. מבחר הגוונים כולל זהב-צהוב, זהב-אדום וזהב עם נגיעות של ברונזה, בצד כחול בהיר עם זהב, אפור-שחור, ורוד פסטלי עם נצנוצים קלים ומוזהבים, ירוק תפוח זהוב, וכתום תפוז מחוזק בבסיס גוון של זהב אדום. הצלליות עצמן איכותיות: מרקם מצויין, הן נצמדות היטב לעור ולא מכבידות עליו גם במהלך בילוי אינטנסיבי.

122 שקלים ל-10 מ"ל. להשיג בסלוני יופי, חנויות איפור ואצל קוסמטיקאיות.

צילום: ניסים פרץ

פריטים מצמיגים של Eco style

פריטי עיצוב המבוססים על מחזור של פריטים ישנים הם אינם דבר חדש, אך מעטים הם הפריטים הממחזרים… צמיגים. המותג הישראלי החדש מציע בדיוק את זה, תוך שהוא מתבסס על מוצרים המיוצרים בוויטנאם ובתאילנד. שם לוקחים צמיגים ישנים והופכים אותם לסלסלאות, קופסאות, עציצים, אדניות, כסאות, ערסלים ואפילו שטיחים, רובם בצבע השחור המקורי ואחרים צבועים בצבעים שונים. אנו השתמשנו בצמיג שהפך לעציץ, והוא עשה היטב את העבודה, כולל שמירה על המים שלא ינזלו החוצה. אם אהבתם את הסגנון, תהנו גם מההרגשה הטובה הנלווית לידיעה שברכישה אתם עוזרים גם לסביבה.

30-520 שקלים, להשיג במשק צחור, הגפן 32, מושב בית גמליאל, וב-eco-style.co.il.

צילום: 360up

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן