Skip to content

את רכב החלומות הבא שלכם תוכלו לרכוש ב- ebay

שיתוף פעולה בין eBay ו- USHOPSmotors מאפשר יבוא אישי של רכבים ואופנועים. הפלטפורמה החדשה מפשטת את הליך הקנייה עבור הלקוח ומציגה מחירים סופיים בשקלים, תוך חישוב עלויות המכס והשילוח.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חולמים על איזה פורשה,קורבט או איזה מוסטנג אקזוטית או שמא החלום שלכם הוא דו-גלגלי ? אז מסתבר שלהגשים את החלום הולך להיות הרבה יותר פשוט.

ענקית המסחר האלקטרוני eBay ושירות השילוח האישי של USHOPSmotors הכריזו היום על השקת פלטפורמה משותפת, המאפשרת לישראלים לרכוש אונליין ב-eBay רכבים ואופנועים מחו"ל. הממשק המשותף של eBay ו- USHOPSmotors, הופך את התהליך לפשוט ומהיר, והוא כולל הערכת עלויות מדויקת..

רכבי אספנות החל בעשרות אלפי שקלים בלבד (צילום : דן בר-דוב)

הכניסה לממשק היא דרך אתר USHOPSmotors, תחת קטגוריית "חיפוש רכב". ראשית יש לבחור בין חיפוש "רכבים" לבין "אופנועים", ובין "רכבי אספנות" לבין "רכבים חדישים" – בהתאם יוצגו כלי הרכב המתאימים. הממשק החדש מאפשר קבלת עלויות כמעט סופיות בשקלים להבאת הרכב לישראל.

עד היום רכב ביבוא אישי נתפס כתהליך פרוצדוראלי מורכב המזוהה בעיקר עם רכבי היוקרה, אך מסתבר שהמציאות שונה. מנתוני eBay עולה הישראלים פעילים למדי בתחום המוטורי,אמנם בעיקר בתחום חלפי רכב ,קטגוריה בה נרכשו כ 600 אלף פריטים על ידי ישראלים. אך גם תחום רכישת כלי רכב נמצא בעליה ובשנת 2015  576 ישראלים רכשו רכבים באיביי ,הרכב היקר ביותר שנרכש על ידי ישראלי היה רולס-רויס פאנטום שנת 2013 במחיר של 280 אלף דולר . הרכב הזול ביותר שנרכש היה פולקסווגן אספנות משנת 1968 שנרכש תמורת 360 דולר בלבד.הרכב הפופולארי ביותר בקרב הישראלים היה הקורבט, ממנו רכשו 66 יחידות.

הונדה CB שנרכשה ב 2000$ בארה"ב (צילום : דן בר-דוב)

לדברי ירון בן אלי, מנכ"ל USHOPSmotors: " USHOPSmotors הוקמה בכדי לסייע לאנשים להגשים חלום בקניית רכב אספנות ולשחרר את כל חסמי היבוא לרכבים, אופנועים וחלקי חילוף. אנו פועלים כל העת על מנת להקל על תהליך היבוא לישראל ועל כן, הממשק החדש הוא חלק מהגשמת החזון להנגשת הקנייה ללקוח. הממשק החדש מאפשר לשוטט בין אלפי הדגמים באתר eBay ולקבל הערכת מחיר מלאה בשקלים ליבוא הרכב ארצה בלחיצת כפתור. אנחנו ב- USHOPSmotors נדאג להביא אותו מכל מקום בארה"ב ומקומות רבים באירופה עד בית הלקוח. אנו נמשיך לפעול על מנת למלא את כבישי ארצנו ברכבי אספנות יפים ולהגביר המודעות ליבוא אישי של רכבי אספנות וחלקי חילוף במחירים נמוכים- אנחנו עוסקים בהגשמת חלומות ואין כיף גדול מזה".

לדברי אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל: "אנחנו שמחים מאוד לשתף פעולה עם אתר USHOPSmotors. למעשה כל אחד יכול לקנות בפלטפורמה העולמית של eBay כבר היום, אבל המיזם המשותף מאפשר יבוא רכב באופן פשוט ומהיר, תוך חישוב עלויות המכס והשילוח, בפלטפורמה אחת. מהיום ניתן להזמין רכבים במחירים מוזלים תוך ליווי מלא והענקת חווית שימוש מותאמת ללקוח הישראלי".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן