Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (28.1)

מסננת הסיליקון המקלה על מלאכת ניקוי הכיור בצד בקבוק שתיה חדש, בושם לגברים וסרום הזנה לגוף. וגם, תשובה לשאלה האם באמת צריך מרכך כביסה עם ניחוח ל-8 שבועות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מסננת סיליקון של TWEAK

אחד הדברים הכי פחות נעימים ברחיצת כלים – פעולה שכשלעצמה אינה מהמהנות ביותר  – הוא לרוקן את המסננת משאריות האוכל והלכלוך בסיום הרחצה. המוצר הזה, פרי פיתוח ישראל, פותר את הבעיה. מדובר במסננת עשויה סיליקון, הבנויה באופן כזה שקל במיוחד להרים אותה מהכיור. היא דקה מספיק כדי שהמים יתרוקנו והלכלוך יצטבר עליה, ויחסית קל לנקות את הלכלוך לפח. זה אמנם לא קורה מעצמו באופן מלא, אבל הרבה יותר קל ונעים ביחס למסננת הרגילה. המוצר מגיע בשישה צבעים ובשני גדלים, וכל אחד מגיע עם פינים קטנים המאפשרים להתאים אותו לגודל המתאים.

39.9-49.9 שקלים. להשיג בדומו, פורשף, ספייסס, לגעת באוכל, דומו, אנטר וחנויות כלי מטבח ובית נוספות.

צילום: אסף אמברם

בקבוק שתיה של ארקוסטיל

המותג אינו חדש בתחום בקבוקי השתייה, אך אלו אותם ניסינו הפעם, עשויים קצת אחרת. חומר הגלם הוא טריטון, סוג של פלסטיק איכותי שאינו אמור להישבר. בנוסף, הוא מונעת טעמי לוואי. במבחן הניסיון שלנו, אחרי ששתינו בו סוגים שונים של שתיה קרה (הוא אינו מיועד לשתיה חמה), באמת לא נשאר שום טעם לוואי בבקבוק, גם אם שתינו בו תה קר. בכל הקשור לעמידות שלו, בשימוש יומיומי אין באמת סיכון; ולא ניסינו לשבור אותו בכוונה כדי לבחון זאת. מעבר לכך, קל היה להחזיק את הבקבוק ונוח לשתות ממנו, לאחר שמתרגלים לעובדה שיש בו קשית מובנית. הבקבוק נמכר במגוון צבעים.

35 שקלים. להשיג בקרביץ.

צילום: יחסי ציבור

BEYOND של דיוויד בקהאם

הכדורגלן הסקסי השיק עוד בושם חדש תחת המותג הנושא את שמו. הפעם "הניחוח מבטא את האמביציות, הייחודיות והתעוזה לא להיות מובן מאליו", וזה אמור לקרות הודות לשילוב של מוחיטו, הל חריף ואשכולית, פלפל שחור, עצי ארז וגרניום, פאצ'ולי, וניל ועור. הניחוח מפתיע לטובה: הוא אמנם אינו חדשני ומורכב מרכיבים יוצאי דופן, אך ביחס למחיר הנמוך שלו, הוא מספק ניחוח גברי מספק.

99 שקלים ל-90 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם.

3

צילום: סטודיו דנשר

מרככי כביסה 8 שבועות של סוד

להבטיח שהניחוח מחזיק 8 שבועות על הבגדים דומה לדאודורנט שמבטיח להחזיק מעמד 72 שעות. תראו לי מי לא מתקלח כל כך הרבה זמן (למעט חיילים קרביים והיוצאים לטרקים), ויותר מכך, מי מכבד את הבגדים ולא נוגע בהם לאחר מכן לכל כך הרבה זמן. ייכתן ויש כאלה, אבל אנחנו לא מכירים אותם. מאחר וכך, לא בחנו את הסוגיה החדשנית, האם לסדרת המוצרים החדשה ישנו ניחוח עמיד כל כך. אך גם כך אפשר היה לומר שהניחוח מרוכז יותר משל המוצרים הקודמים, והוא אכן מחזיק מעמד בארון למשך מספר ימים. המבחר של הניחוחות כולל שמונה ניחוחות שונים, בהם ארבעה המוגדרים – מבלי שאנו מבינים מדוע – ארומתרפיים.

12.9 שקלים ל-900 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: אפרת אשל

סרום הזנה לגוף של VELVET SKIN

נרולי, ורד, קלנדולה, שמן זרעי ענבים, ויטמין E, מרווה מרושתת וWitch Hazel, הם הרכיבים הדומיננטיים במוצר זה. הוא אמנם מוגדר כסרום, אבל לא היינו משתמשים בו בדומה לסרום לעור הפנים, כלומר לא היינו מורחים לאחר מכן קרם לחות. מאחר ומדובר במיצויים ושמנים, כדאי לעקוב אחר ההוראות כדי להספיג אותו היטב בעור מבלי שהוא ישאיר שמנוניות. לאחר הספיגה ובשימוש קבוע, הוא עושה טוב לעור – גם מוסיף לחות וגם מסייע לעור להתמודד עם גירויים קלים.

150 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת ובתי טבע.

צילום: אלון גונן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן