Skip to content

עשרים טרוריסטים איראניים נעצרו באזרבייג'ן

בבתי העצורים נתפשו כלי נשק מסוגים שונים, מטעני נפץ, אמצעי שליטה אלחוטיים להפעלת המטענים ועוד. בכליהם נמצאו הוראות לביצוע פעולות טרור נגד מטרות ישראליות. מקורות בבאקו מציינים בוודאות, כי קבוצות הטרור נשלחו והופעלו על ידי איראן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בבתי העצורים נתפשו כלי נשק מסוגים שונים, מטעני נפץ, אמצעי שליטה אלחוטיים להפעלת המטענים ועוד. בכליהם נמצאו הוראות לביצוע פעולות טרור נגד מטרות ישראליות. מקורות בבאקו מציינים בוודאות, כי קבוצות הטרור נשלחו והופעלו על ידי איראן 

מאת אליק מאור

לפחות עשרים איראניים, השוהים באזרבייג'ן, נעצרו אתמול בבוקר (יום ג') על ידי כוחות הביטחון במדינה. כך דיווחו אתמול כלי התקשורת מבאקו הבירה. מהדיווחים עולה, כי בבתיהם של העצורים נתפשו כלי נשק מסוג תת מקלעים ואקדחים עם משתיקי קול, מטעני נפץ, אמצעי שליטה אלחוטיים להפעלת המטענים ועוד.

עוד עולה מהפרסום, כי לדברי מקורות מודיעין באזרביג'אן, נמצאו בכליהם של העצורים גם הוראות לביצוע פעולות טרור נגד מטרות ישראליות. אותם מקורות מציינים בוודאות, כי קבוצות הטרור נשלחו והופעלו על ידי איראן באמצעות  השירות החשאי של איראן, "סאפה", ועל ידי הזרוע החמושה של החזבאללה.

מעצרים אלו עולים בקנה אחד עם האזהרות, כולל אזהרות מסע, שפורסמו לאחרונה בישראל מפני התקפות טרור בחו"ל, כמו גם אזהרות לאנשי צה"ל בחו"ל שהוזהרו על ידי אגף האבטחה בצה"ל שלא להשתמש ברכבים, לא לצאת ביחידות מבתי המלון ולא לנוע על מדים. החקירה עדיין בעיצומה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן