Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (5.2)

הסבונים שעשו לנו את זה, סכין הגילוח שהלהיב אותנו - וקרם היום שאכזב אותנו. עוד במדור השבוע: מוצרים לניקוי ולחיטוי ואלבום להכנת עבודת שורשים לבית הספר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סבונים של ירדלי לונדון

מותג הטיפוח הבריטי חוזר לישראל עם סדרה של מוצרים הנמכרים במגוון של ניחוחות, כולל ENGLISH LAVENDER, המשלב לבנדר עם ברגמוט, מרווה, אקליפטוס, גרניום, יסמין קמומיל, מגנוליה, וניל ופצ'ולי. את הניחוח הזה בדיוק ניסינו כשהוא מגיע בצורה של סבונים מוצקים, אחד ממגוון מוצרים הכולל גם בשמים, סבון נוזלי, קרם גוף, קרם ידיים וציפורניים, ואפילו טלק. הסבונים עשו לנו שני דברים – השאירו את העור נקי והפיצו ריח כל כך נעים, שלא רצינו לצאת מהאמבטיה. צריך את קרם הגוף/בושם כדי לוודא שהניחוח יישאר לעוד זמן גם אחרי שמסיימים להתנגב. המחיר יקר, זה ברור, אבל שווה לי שרוצה להתפנק עם ניחוחות מסוג אחר.

49.9/59.9 שקלים ל-3/4 סבונים. להשיג ברשתות פארם ובבתי מרקחת.

צילום: יח"צ ירדלי

Gillette Fusion ProShield של Gillette

סכין הגילוח הזה הוא לטעמנו אחד החדשניים שהחברה הוציאה בשנים האחרונות. היא הוסיפה כאן פס לחות נוסף, המיועד לכל מי שמעביר את הסכין פעם שניה ושלישית באותו המקום. זה חשוב משום שלאחר הגילוח הראשוני אין כבר ג'ל/קצף, והסכנה ליצירת גירוי של העור גוברת; ובינינו, רוב הגברים מתגלחים כך. ההוספה של הפס משדרגת משמעותית את החוויה והופכת את הגילוח להרבה יותר נעים וקל. והידית עצמה, שמתאימה את עצמה לתווי הפנים והושקה עם המוצר הקודם, נמצאת גם כאן. זה יכול היה להיות הסכין המושלם, למעט בעיה אחת: אם תשאירו בטעות את הסכין במעט מים לאחר הגילוח, תגלו שפס הלחות נמס ונמרח. זו לא סיבה לוותר על הסכין החדש – למעשה, הוא מספיק טוב כדי לוותר על כל אחד אחר שיש לכם, גם אם הוא חדש יחסית; זו סיבה לשים לב היכן אתם משאירים אותו לאחר הגילוח.

49.9 שקלים לידית עם סכין, 169 שקלים לשישיית סכינים. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ חו"ל ג'ילט

סדרת אלכוג'ל של ד"ר פישר

מי שמפחד ממחלות וזיהומים, מוטרד יותר בעונת החורף, בה שינויי האקלים עשויים להחליש את המערכת החיסונית, והשהייה בחללים סגורים מגבירה את החשיפה לגורמי המחלות. סדרת מוצרים זו אמורה לתת לכך מענה. היא כוללת ג'ל ומגבונים לשמירה על היגיינת הידיים, ומגבונים אנטי-בקטריאליים לניקוי וחיטוי משטחים, אביזרים ואביזרים רפואיים. היא אינה סדרה חדשה על המדפים, ואנו ניסינו חלק ממנה עכשיו לראשונה. הג'ל עצמו אינו חדש גם לנו, והוא מנקה את העור היטב, גם אם לא כמו מים וסבון, והוא דורש הוספה של קרם לחות לאחר מכן. המגבונים היו לנו חדשים והם היו יותר נוחים לשימוש, בעיקר בגלל שקל לקחת אותם בתיק מבלי החשש שהם ישפכו, כמו עם הג'ל. ויש את המוצר לניקוי המשטחים, שטוב להשתמש בו במיוחד אם יש לכם תינוקות. רק אל תכנו לאובססיה: סביבה סטרילית מדי משפיעה גם היא לרעה על המערכת החיסונית שלנו, במיוחד על זו של תינוקות.

10-29.9 שקלים ל-60-500 מ"ל ג'ל, 10 שקלים ל-20 מגבונים; ו-10 שקלים למגבונים לניקוי משטחים. להשיג ברשתות השיווק, הפארם ובנקודות המכירה.

צילום: סטודיו פישר

DIAMOND של SACARA

הרשת השיקה קרם יום וקרם לילה חדשים, המכילים לדבריה תמצית יהלומים, כאשר זו אמורה לחדש ולהמריץ את עור הפנים, יחד עם ויטמינים למיצוק ושיקום העור. אנחנו מתקשים להבין שני דברים עקרוניים: כיצד יהלום, חומר קשה למדי, הופך לתמצית, כלומר נוזל; ושנית, כיצד היהלום ממריץ בכלל, שכן אין בו רכיבים דוגמת קפאין, שסגולות ההמרצה שלו ידועות יותר. כך או כך, גם אם יש דבר כזה תמצית ממריצה עשויה מיהלומים, קרם היום שניסינו לא היה מיוחד: הוא הוסיף לחות כמו גם הגנה לעור הפנים הודות למקדם הגנה 15SPF, אבל לא עשה משהו מעבר לכך.

39.9 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: מירב בן לולו

אלבום שורשים של פלפוט

כשהגענו לגיל בו נתבקשנו להכין לבית הספר אלבום שורשים, זו היתה עבודה שכללה הרבה כתיבה במעבד תמלילים והשארת רווחים מדוייקים לתמונות אותן הדבקנו לאחר מכן. מאז עברו הרבה מאוד שנים. את התמונות אפשר לסרוק, כמובן, את האלבום אפשר לעצב בשלל עיצובים, ואפשר לרכוש את האלבום הזה. הכריכה שלו עבה ויש מקום לתמונה משפחתית בחזית; יש לו כיס לתמונה בחלק הפנימי של הכריכה הקדמית וכיס לתקליטור בחלק הפנימי של הכריכה האחורית; דפים עם עץ משפחתי מסודר שיענה על הצרכים של מרבית המשפחות בישראל; ואפילו מפת העולם כדי לעקוב בקלות אחד נדודי המשפחה בדרכם ארצה. וכמובן, שלל דפים למלא בתמונות ובמידה. אם יש יתרון אחד במוצר הזה, הוא נמצא בעובדה שיהיה קל לשמור את העבודה שלנים רבות, וזו בהחלט תהיה מזכרת נחמדה.

כ- 59 שקלים. להשיג ברשתות ובחנויות למכשירי כתיבה, צעצועים ומוצרי פופ.

צילום: סטודיו פלפוט

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן