Skip to content

חשד לפיגוע לאומני –בת 65 נדקרה בשוק רהט – המשטרה דולקת אחר הדוקר

אלמוני דקר תושבת אחד הקיבוצים ונמלט, המשטרה הקימה מחסומים ומנסה ללוכדו. 2 מתנחלים מהתנחלות עלי טענו כי אלמונים ירו בהם בסמוך לאריאל. הבושר נמצאו קליעי 9 מ"מ באזור הדיווח. המתנחלים לא נפגעו ולא נגרם נזק לרכבם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אישה תושבת אחד מקיבוצי הדרום בשנות ה-65 לחייה נדקרה היום (שבת) על ידי גבר ככל הנראה ממוצא ערבי בשוק העירוני של העיירה הבדואית רהט שבדרום ומצבה מוגדר בינוני. המשטרה הודיעה כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה לאומני. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה עם פציעות בפלג גופה העליון לבית החולים סורוקה בבאר שבע. הדוקר נמלט מהזירה וכוחות משטרה גדולים עורכים סריקות אחריו. עוד נמסר מהמשטרה כי מחסומים הוצבו ביציאות מרהט ובאזור. מדוברות בית החולים סורוקה נמסר כי האישה הגיעה לחדר הטראומה במרכז הרפואי לאחר שנדקרה באזור הצוואר. מצבה מוגדר בינוני והיא מטופלת כעת על ידי הצוותים הרפואיים בחדר הטראומה. האירוע התרחש בסמוך לשעה 14:45, האישה שהייתה בסיור בשוק הבדואי של העיירה נדקרה בידי אלמוני שנמלט. נסיבות האירוע עדיין בבדיקה.
פרמדיק מד"א גיל אססקביץ שטיפל בפצועה סיפר: "ראינו אישה כבת 65 בהכרה מלאה, היא התהלכה ובני משפחתה הגישו לה סיוע ראשוני. העלינו אותה לניידת טיפול נמרץ והענקנו לה טיפול ראשוני תוך פינוי לבית החולים כשהיא במצב בינוני ויציב. היא סיפרה לנו שערכה קניות עם בני משפחתה בשוק".

זירת האירוע בשוק רהט
זירת האירוע בשוק רהט


דיווח: אלמונים פתחו באש לעבר רכב מתנחלים מעלי

אמש בסמוך לשעה 21:00 הגיעו לשער המזרחי של אריאל שני מתנחלים תושבי התנחלות עלי ודיוחו כי אלמונים ירו עליהם בגשר איסככה המצוי כ-500 מטר מזרחית לאריאל. איש מהם לא נפגע ובבדיקה ראשונית שנערכה לרכבם הובהר כי הרכב לא נפגע מקליעים. בשלב הראשוני עלתה סברה כי מדובר בירי זיקוקים, אלא שהבוקר בסריקות שערך גשש צהל נמצאו באזור הנקודה עליה דווחו הצעירים תרמילי קליעים 9 מ"מ. צה"ל פתח בחקירה.
מוקדם יותר בשעות הצהריים בעת העימותים באזור קבטייה הסמוכה לג'נין בעקבות הסגר שהטיל צה"ל וסימון בתי המחבלים להריסתם הושלכו לעבר רכבים של הצבא בקבוקי תבעירה ובקבוקי צבע. צה"ל השתמש באמצעים לפיזור הפגנות על מנת להשתלט על השטח

4 Comments

  1. גידי
    6 בפברואר 2016 @ 19:27

    אליק
    קבלת תשובה מהחברים שלך הם דוקרים בגב קיבוצניקית מבוגרת שבאה לתת להם פרנסה ובטח שהיא בעד דו קיום.
    תשתחרר מהמנטרות שלך ,זאת סוג של מלחמה . מי שחושב שאם נדאג למצב כלכלי טוב וויתור על כל השטח יביא שלום , הוא טיפש או שתול.

    • אליק מאור
      6 בפברואר 2016 @ 19:42

      גידי – אני מפנה אותך לתעמולת המאציזם של גבלס. אפשר לחשוב שהכתקת את דבריו.
      נ.ב – אם להיות ציני גאה, שוחר שלום, רואה באדם אדם ומסרב להבדיל עקב דת, מין, צבע עור, מוצא, לאום או שפה. אם אני מסרב לשלוט בעם אחר. מסרב לכבוש את אדמתו. אם כל זאת הופך אותי לבוגד? אז אני בוגד באה.

      • גידי
        6 בפברואר 2016 @ 20:15

        גבלס אמר שאם תחזור על שקר הרבה פעמים הוא יהיה האמת וזה מה שאתה וחברייך עושים(ללא הצלחה) עם מנטרות הזויות(פאשיזם,זכויות אדם,של האוייב גזענות, דמוקרטיה בסכנה ועוד) וסילוף דברים. הידרדרתם לכך שאפילו אילנה דיין הפכה לאויב שלכם,קראתם לה מסיתה גזענית וסילפתם את דבריה.
        אני לא אמרתי שאתה בוגד ,מעניין למה אתה מרגיש כך.

        • אליק מאור
          6 בפברואר 2016 @ 20:54

          תפסיק לבלבל את העגולים. אמרת שתול – אמרת בוגד. אתה יודע שלכך התכוונת. גם אני.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן