Skip to content

אשקלון: חשד לפיגוע דקירה

נתין זר דקר חייל באזור התחנה המרכזית באשקלון. הוא נורה ונפצע קשה על ידי חייל שדלק אחריו בעת שביקש להימלט. החייל נפצע קל ופונה לבית חולים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חייל כבן 20 נדקר הבוקר (ראשון) בפלג גופו העליון בשדרות בן גוריון שבאזור התחנה המרכזית באשקלון. מצבו הוגדר כקל. החשוד במעשה ניסה להימלט, נורה, נפצע והסכין בה דקר נתפשה. כוחות של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לצעיר שנדקר בבית השחי טיפול רפואי, ופינו או לבית החולים ברזילי בעיר. אזרחים שראו את הדוקר דלקו אחריו וגם חייל שהיה במקום החל במרדף, עד שירה בו ברחוב החסידה ופצע אותו קשה. על פי החשד מדובר באירוע על רקע לאומני. בשלב מסוים היה חשש לחטיפת הנשק מהחייל אלא שאז הובהר כי חברו של החייל, חייל גם הוא, נטל מהפצוע את הנשק.

חדשות לפני כולם
חדשות לפני כולם
זירת הפיגוע
זירת הפיגוע

דובר מחוז הדרום, סגן ניצב דורון בנאמו, מסר: "החייל פונה במצב קל ובהכרה לבית החולים. החשוד בדקירה נפצע מירי. בשלב זה בודקים את זהותו של הדוקר. נסיבות האירוע בבדיקה ועדיין לא ברור אם לאומני או פלילי. הסכין נתפסה בזירה".

אזרחים מעידים על ההתרחשות

מדוברות משטרת לכיש נמסר כי "בסביבות השעה 08:20 התקבל דיווח על דקירת חייל בצומת נאות אשקלון בסמוך לתחנת האוטובוס על ידי חשוד שהחל נמלט רגלית. חייל אחר שהבחין במקרה נטל את נשקו של הנדקר והחל מרדף אחר החשוד במעשה. ברחוב החסידה הצליח החייל לצמצם טווח אל החשוד ונטרל אותו. החייל שנדקר פונה במצב קל לבית החולים. כוחות מטרה רבים שהוזעקו למקום החלו בסריקות נוספות אחר חשודים נוספים, סגירת זירות האירוע, תשאול וחקירה של נסיבות האירוע. בשלב זה מסתמן כי הרקע למעשה הינו לאומני. בשעה זאת נערכת הערכת מצב בראשות מפקד המרחב".
דובר מד"א זכי הלר מסר: : בשעה 08:24 נמסר למד"א מרחב לכיש על צעיר שנדקר בשדרות בן גוריון סמוך לתחנה המרכזית באשקלון. מדיווח ראשוני, חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית חולים ברזילי צעיר כבן 20 במצב קל עם פצע דקירה בפלג גופו העליון".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן