Skip to content

שני פצועים, קשה ובינוני בפיגוע דקירה בסניף רמי לוי בבנימין, שני מחבלים נורו ונוטרלו

שני מחבלים חדרו היום למתחם סניף רמי לוי באזור התעשייה בשער בימין, דקרו נער (17) וגבר (35)באורח בינוני וקשה וניסו להימלט. אזרח חמוש ירה בהם והם נפצעו ונוטרלו. הפצועים הועברו לשערי צדק ולהדסה הר הצופים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני ישראלים, נער בן 17 וגבר בן 35, נדקרו אחר הצהריים (יום ה') בידי שני מחבלים פלסטינים במרכז הקניות רמי לוי באזור התעשייה שער בנימין. אזרח שהיה בסופר ירה לעבר המחבלים ונטרל אותם. מצבם של המחבלים קשה. צוותים של מגן דוד אדום העניקו טיפול ראשוני לנפגעים, והם פונו לבתי החולים הר הצופים ושערי צדק בירושלים.
"נכנסתי לסניף", סיפר האזרח  שירה במחבלים, "שמעתי בחוץ צעקות, יצאתי וראיתי את המחבל, יריתי בו. יש שני מחבלים פצועים ושני פצועי דקירה".

אזור הפיגוע (צילום: גרשון גרינוולד)
אזור הפיגוע (צילום: גרשון גרינוולד)
פינוי הפצועים (צילום: גרשון גרינוולד)
פינוי הפצועים (צילום: גרשון גרינוולד)


ישראל מלול מתנדב באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "מדובר בשני צעירים שנדקרו בתוך חנות רמי לוי. כשהגעתי לזירה הם היו בהכרה וסבלו מדקירות בפלג גופם העליון. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה וצוותי רפואה של צה"ל הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הם פונו ע"י מד"א וצוות האמבולנס של תל ציון לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים. כמו כן הענקנו סיוע בזירה למספר נפגעות חרדה שראו את האירוע ונטרול המחבלים".
משערי צדק נמסר: "למרכז הטראומה של שערי צדק פונה לפני שעה קלה צעיר פצוע דקירה באורח קשה ללא הכרה מהפיגוע בשער בנימין".

צילום גרשון גרינוולד
צילום גרשון גרינוולד


 

 

1 Comment

  1. גידי
    18 בפברואר 2016 @ 19:22

    אייזנקוט בערב הזה היה מתבטא אחרת . ואני בטוח שאם בנו היה שם הוא היה מרוכן יותר ממחסנית. מדובר ברוצחים נתעבים מבטן ולידה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן