Skip to content

מזראטי חשפה בתערוכת ז'נבה את ה"לבנטה" רכב הפנאי שטח הראשון של החברה

הלבנטה יוצע עם מנוע 3 ליטר V6 כפול מגדשי טורבו עם 350 כ"ס, 430 כ"ס או עם מנוע 3 ליטר V6 טורבו-דיזל עם 275 כ"ס. אמור להגיע לארץ ביוני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
לבנטה בתערוכת ג'נבה (צילום: יח"צ)

מזראטי בחרה בתערוכת הרכב הבינלאומית ה-86 בז'נבה כבמה להצגת רכב השטח הראשון בהיסטוריה הארוכה של מזראטי: הלבנטה. כמו הרבה רכבים בעבר של מזראטי, גם השם של הרכב החדש שואב השראה מרוח: הלבנטה היא רוח ים תיכונית חמה שמשתנה בין בריזה קלה ונעימה לכוח טבעי עוצמתי שלא ניתן לעצירה- ממש כמו האופי של רכב השטח הראשון של מזראטי. הלבנטה משלים את היצע הרכבים של מזראטי באופן מושלם. בשילוב עם הקוואטרופורטה, הגיבלי, הגראנטוריזמו והגראנקבריו, היצע הרכבים מכסה את כל קטגוריות היוקרה המשמעותיות בעולם הרכב.

לבנטה רכב הפנאי שטח הראשון של מזארטי (צילום: יח"צ)

עיצוב, אקסקלוסיביות וביצועים הם המאפיינים המרכזיים של מזראטי לבנטה החדשה. איטלקית בסטייל באופן מובהק, עם עיצוב מזראטי יפיפה ואיקוני. פנים הרכב תוכנן בקפידה תוך שימוש בחומרים המובחרים ביותר. ריפודי עור ומשי אופציונאליים מבית האופנה של ארמנגילדו זניה. חלל פנים מרווח המודגש על ידי גג פנורמי חשמלי, משולב עם קווי עיצוב חיצוניים חלקים למראה דמוי קופה. זאת בנוסף לאווירודינמיות הטובה בקטגוריה- עם מקדם גרר נמוך במיוחד של 0.31. רכב השטח החדש של מזראטי מבוסס על ארכיטקטורת הקוואטרופורטה והגיבלי , על מנת לעמוד בציפיות בסגמנט השוק אשר מזראטי מתחרה בו לראשונה בהיסטוריה.

לבנטה בתערוכת ג'נבה (צילום: יח"צ)

הטכנולוגיה בכל לבנטה תוכננה להציע ביצועים יוצאי דופן- על הכביש ובנסיעה בשטח. מתלים מתקדמים – עצמות עצה כפולות (Double Wishbone) בסרן הקדמי, ומתלה רב-חיבורי (Multi Link) באחורי, בשילוב עם מתלי אוויר אדפטיביים בכל ארבעת הגלגלים שמספקים 5 מצבי נהיגה דינאמיים אפשריים (בנוסף למצב חנייה נוסף), מהווים חלק משמעותי מההתנהגות הדינאמית של הלבנטה. בנוסף, עם מרכז הכובד הנמוך ביותר בקטגוריה, חלוקת משקל מושלמת בין הסרנים (50-50), רמה גבוהה מאוד של קשיחות צדית (Torsional and Flexional Stiffness) ודיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה מכאני כסטנדרט, כאשר נוהגים על הכביש עם הלבנטה, הוא מספק את כל הביצועים והנהיגה האמוציונאלית שיש בכל מזראטי.

הלבנטה יוצע עם מנוע 3 ליטר V6 כפול מגדשי טורבו עם 350 כ"ס או 430 כ"ס או עם מנוע 3 ליטר V6 טורבו-דיזל עם 275 כ"ס. כל המנועים ישולבו עם הנעה כפולה חכמה "Q4" – המסוגלת לשלוח מומנט בין הסרנים באופן מיידי לפי הצורך- עם תיבת אוטומטית 8 הילוכים, עם מערכת Start&Stop אינטגרלית.

ביצועים

  • הלבנטה S (430 כ"ס) מאיצה מ 0 ל-100 קמ"ש ב5.2 שניות ובעלת מהירות מרבית של 264 קמ"ש ובעלת תצרוכת דלק משולבת של 10.9 ליטר/100 ק"מ עם פליטת 253 גרם של CO2.
  • הלבנטה (350 כ"ס) מאיצה מ 0 ל-100 קמ"ש ב- 6.0 שניות, בעלת מהירות מרבית של 251 קמ"ש ובעלת תצרוכת דלק משולבת של 10.7 ליטר/100 ק"מ עם פליטת מזהמים של 249 גרם של CO2.
  • הלבנטה עם מנוע דיזל (275 כ"ס) מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 6.9 שניות עד למהירות מרבית של 230 קמ"ש ובעלת תצרוכת דלק משולבת של 7.2 ליטר/100 ק"מ, ע פליטת מזהמים של 189 גרם של CO2.

    חבילות איבזור יחודיות ללבנטה (צילום: יח"צ)

קיימות שתי חבילות אבזור שונות ללבנטה- חבילת Luxury וחבילת Sport. הן כוללות אביזרים עיצוביים ומכניים ומאפיינים ייחודים, המאפשרים ללקוחות הלבנטה לאפיין באופן ייחודי את הרכב שלהם ולהתאים אותו יותר לטעמם האישי. רשימת התוספות והאבזור, אשר הותאמה באופן מיוחד לדרישות השימושיות והפרקטיות הגבוהות של הרכב, מציעה מגוון רחב מאי פעם של תוספות הכוללות פתרונות אחסון, פריטים יומיומיים שימושיים ומגוון של מסילות ופתרונות אחסון לגג ולנגררים שונים. המזראטי לבנטה מיוצר בחלק חדש ומודרני שהותאם במיוחד במפעל מיראפיורי (Mirafiori) בטורינו. המכוניות הראשונות כבר ירדו מפס הייצור וההשקה באירופה מתוכננת באביב הקרוב ובהמשך ברחבי העולם..

 

1 Comment

  1. גידי
    6 במרץ 2016 @ 15:27

    יפה מאוד ומרשים אבל אלה רכבים לטייקונים ,מה עם לעם כמו סוזוקי ויטארה החדשה.?
    כמו כן הייתי שמח אם תתייחס למערכת (בתוספת תשלום)של עצירה נסיעה האם היא אכן חוסכת בדלק בפקקים וברמזורים (התנעה וכיבוי צורך הרבה דלק בפקקים אצלנו)או שהיא רק לצורכי אוויר נקי ואיכות הסביבה?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן