Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 06 במרץ, 2016

נוסעים בזמן, תחרות האפייה הגדולה של בריטניה 3, הוא קרא לי מלאלה, הבריחות הגדולות באמריקה, סיפור פילדלפיה, פדופיליה: עולמו של דניאל, אחוזת דאונטון, בית הקלפים 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

14:15 נוסעים בזמן | Les Chronokids, ערוץ לוגי 

אדל ומרווין, זוג אחים בני עשר, השיגו טלפון שמאפשר לנסוע בזמן – טלזמן, וכעת הם חוזרים לתקופות שונות בהיסטוריה, כדי ליישב ביניהם ויכוחים או לגלות דברים חדשים. האחים עוברים ההרפתקאות מצחיקות ותוך כדי לומדים דברים על ההיסטוריה של העולם, החל מהתקופה הפרה-היסטורית, דרך מצרים העתיקה ועד למהפכה הצרפתית.

21:00 תחרות האפייה הגדולה של בריטניה Great British Bakeoff 3 | 3, ערוץ האוכל 

עונה חדשה ללהיט הבריטי. במסגרת פרקי העונה יתחרו זה בזה חובבנים מרקע וגילאים שונים ויתמודדו עם מבחר אתגרים קולינריים.

21:00 הוא קרא לי מלאלה | He Named Me Malala, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק 

דיוקן אינטימי של מלאלה יוספזאי, כלת פרס נובל לשלום, שהייתה על כוונת הטליבאן ונפצעה קשה מפגיעת כדור, בעת חזרתה הביתה באוטובוס מבית הספר שלה, בעמק סוואט בפקיסטן. הסרט מציע מבט לתוך החיים של מלאלה לפני ובעקבות הפיגוע. היא הייתה בת חמש עשרה בעת האירוע. הירי עורר קול זעקה מצד תומכיה ברחבי העולם. מלאלה ניצלה בנס וכעת היא מובילה קמפיין התומך בהשכלת הבנות בעולם, כמייסדת שותפה של קרן מלאלה. הדוקומנטריסט המוערך, דייוויס גוגנהיים ("אמת מטרידה", "מחכים לסופרמן"), בוחן כיצד מלאלה, אביה זיודין ומשפחתה מחויבים למאבק למען חינוך בנות ברחבי העולם, ומספק הצצה פנימה לתוך החיים של נערה צעירה יוצאת דופן זו – מיחסיה ההדוקים עם אביה, החיים בבית עם אחיה ועד לנאומים הנלהבים שלה באו"ם. הסרט מעביר סיפור יפה, אך באופן לא מספק את סיפורה האישי של מלאלה. ציון: 

21:30 הבריחות הגדולות באמריקה | America's Greatest Prison Breaks, ערוץ ההיסטוריה

סרט תיעודי. בריחות של פושעים מבתי כלא הציתו את הדמיון האנושי מאז ומעולם: כיצד הצליחו להערים על המערכת ולהימלט ממקום שנראה שאין ממנו מוצא? ספיישל מרתק בוחן את הבריחות הנועזות ביותר של פושעים מבתי כלא בהיסטוריה האמריקנית: החל מצמד רוצחים שנמלטו ממתקן שמור בניו-יורק, בסגנון שמזכיר את הסרט "חומות של תקווה", דרך הבריחה המפורסמת מכלא אלקטרז הנודע לשמצה ועד לאסיר ששיגר את עצמו מחוץ לכלא באמצעות משטח נייד לשינוע חבילות דואר…

22:00 סיפור פילדלפיה | The Philadelphia Story, ערוץ Yes3 

אחת מהקומדיות הרומנטיות הגדולות ביותר בכל הזמנים, שהייתה מועמדת לחמישה פרסי אוסקר, והעניקה לג'יימס סטיוארט את הזכייה היחידה בקריירה שלו. משולש אהבה בין טרייסי, אשת חברה עשירה, בעלה לשעבר וכתב רכילות מסתבך ערב חתונתה של טרייסי, והעניק לעולם הקולנוע כמה מהרגעים המצחיקים והרומנטיים ביותר אי פעם. שחקנים נוספים: קתרין הפבורןקרי גרנט. במאי: ג'ורג קיוקור. ארה"ב, 1940. תסריט חכם להפליא, בימוי מדויק ומשחק מצוין של השלושת השחקנים הנהדרים. קלאסיקה. ציון: 

22:00 פדופיליה: עולמו של דניאל | Daniel's World, ערוץ 8 

זוכה פרס הקהל בפסטיבל הסרטים הבינלאומי Jihlava 2014. האם פדופיל יכול לחיות חיים מאושרים? דניאל, סטודנט באקדמיה לספרות בן 25, כותב ספרים על גבר שאוהב ילדים קטנים. כשהוא נשאל על ידי חבריו האם הוא בעצמו הפדופיל שהוא כותב עליו, דניאל מהסס רגע ועונה: 'כן'. דניאל הוא החבר היחיד של קהילת הפדופילים הצ'כית שהחליט להיחשף. הוא הרגיש שזהו צעד הכרחי בדרכו להתגבר על פחדיו. הפחד מסביבתו, מהפנטזיות שלו ומהחשש להיות פדופיל. דניאל למד בהדרגה איך לדבר על כך עם אנשים סביבו וחלקם אף למדו איך להקשיב. דניאל תוהה לעצמו האם פדופיל יכול לחיות חיים מאושרים? לפעמים הוא מרגיש שהוא יכול. יש לו רגעי אושר קטנים, כאלה בהם הוא מבלה עם מישה הקטן, ילד בו התאהב לפני כ-3 שנים. בשאר הזמן הוא כותב מחזות תיאטרון, משתתף בכנסים של הקהילה הלהט"בית, שם הוא מסביר שלהיות פדופיל לא בהכרח אומר להיות אנס. כל יום הוא מאבק נגד עצמו. צ'כיה, 2015. סרט איטי ומאוד פילוסופי. מכניס אל עולם מאחורי הקלעים, אך אינו מרתק וסוחף מספיק כדי ללמוד עוד על הנושא. ציון: 

22:00 אחוזת דאונטון 6 | Downton Abbey 6, ערוץ Yes Oh 

עונתה השישית של הדרמה התקופתית מביאה אותה אל סופה. השנה היא 1925, מספר חודשים עברו מסיום העונה החמישית ופעם נוספת, שינויים רבים מאיימים על הבית הגדול שבאחוזת דאונטון, על בעליו ומשרתיו. ספוילר – כאשר מעמד הביניים הולך ומתעצם, אריסטוקרטים רבים שפשטו את הרגל, נאלצים למכור את נכסיהם. באחוזת דאונטון צריכים לעשות יותר כדי להבטיח את הישרדותה ועתידה של האחוזה ולהסתגל לסדר החברתי החדש. הצורך בהקטנת צוות העובדים מוביל את ברו לחפש תפקיד חדש. ליידי מרי מקבלת תפקיד רשמי בתור סוכנת האחוזה, ואדית לוקחת תפקיד ניהולי במגזין שלה. כשנראה שהמדינה עומדת להשתלט בית החולים המקומי, ליידי ויולט ואיזובל מנהלות מאבק באשר לאופי הטיפול בחולים.

22:50 בית הקלפים 4 House of Cards 4, ערוץ Hot פלוס 

הדרמה הפוליטית בכיכובו של קווין ספייסי, שבה בעונה חדשה. בסיום העונה השלישית העימות בין פרנסיס לקלייר (רובין רייט) הגיע לשיאו כשקלייר הודיעה שהיא עוזבת, ועזיבתה תהדהד במהלך העונה החדשה. ספוילר – השמועות אומרות שבעונה החדשה יוצג זוג חדש של יריבים פוליטיים לפרנק וקלייר, גירסה צעירה וייתכן בריטית שלהם, דבר שעתיד לקרב בין בני הזוג בחזרה. אל העונה החדשה צפויים להצטרף נב קמפבל ("שולחן לחמישה") וג'ואל קינמן ("The Killing", "רובוקופ") בתפקידים שתיאורם עדייו לא נחשף. הסדרה חודשה לעונה חמישית.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן