Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 10 במרץ, 2016

אסטלה כיתת אומן 3, עמוק למעלה, כת בלי אלוהים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:30 אסטלה כיתת אומן 3, ערוץ האוכל 

אסטלה, קונדיטורית בעלת בית הספר המוביל בארץ לקונדיטוריה, חוזרת בעונה חדשה. גם הפעם תחלוק אסטלה טכניקות חדשות של אפייה ותספק מתכונים חדשניים וטעימים, עם דגש על הקלאסיקות הצרפתיות: עוגות בחושות, טארטלטים, פטיסרי מודרני ועוד. בעונה זו תגייס אסטלה את קוונטין ביילי, מטאור בשמי הקונדיטוריה ואלוף העולם בפטיסרי לשנת 2013. ביילי יעניק לתלמידים שיעור עוצר נשימה בקונדיטוריה, ילמד מתכונים מורכבים ומיוחדים בניחוח פריזאי ובעיקר יותיר את תלמידיו ואת הצופים נפעמים מיצירותיו ומאופן עבודתו המדויק והמוקפד.

22:00 עמוק למעלה As Above So Below, ערוץ Yes2 

ארכיאולוגית צעירה מנסה להמשיך את עבודתו של אביה המת ומשכנעת משלחת של חוקרי מערות לצאת איתה למסע בקטקומבות שמתחת לעיר פריז. הם מנסים לפענח את הסודות הגדולים של ההיסטוריה. רק כאשר הם מוצאים את עצמם אבודים בתוך המבוך המאיים, הם מגלים שם רשע שלא תארו, ועכשיו צריכים למצוא את דרכם חזרה אל פני השטח. שחקנים: פרדיטה וויקס, בן פלדמן ("מד מן"), פרנסואה סיוויל ("פרנק"). במאי: ג'ון אריק דאוודל. ארה"ב, 2014. לאחר התחלה מרשימה ומדממת למדי, הסרט נופל אל תוך שממה קלשיאתית. ציון: 

22:00 כת בלי אלוהים | Ungodly Acts, ערוץ לייפטיים 

סרט המבוסס על אירועים אמיתיים: כשגופתה של מליסה קופר בת ה-27 נמצאת מוטלת על נדנדה, החוקרים קובעים שמדובר בהתאבדות. שבועיים לאחר מכן פונה אדם אנונימי לרשויות וטוען שבעלה, דניאל קופר, מנהיג של כת דתית המאמינה באחרית הימים, הכריח אותו לרצוח את מליסה. דניאל כמובן מכחיש את מעורבותו ולחוקרים אין ברירה אלא להתחיל לחקור מה קורה מאחורי הקלעים של 'כנסיית האור המבורך' ולגלות מי הם האחראים האמיתיים למותה של הנערה. שחקנים: מייגן פארק ("צ'רלי ברטלט"), בראנט דוהרטי ("משחקי הרעב", "שקרניות קטנות ויפות") ו-כריסטינה בורק ("דמדומים 4"), ארה"ב, 2015.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן