Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 11 במרץ, 2016

אני קייט 2, גרמלינס, ניו-יורק סיפור אהבה, פני מלאך, פומפיי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:00 אני קייט 2 I Am Cait 2, ערוץ !E 

עונה שנייה לסדרת הדוקו-ריאליטי על חייה של קייטלין ג'נר. כעת, לאחר היציאה הפומבית מהארון הטרנסג'נדרי, קייטלין וחברותיה החדשות והאקטיביסטיות יוצאות לרוד טריפ – טיול גדול ברחבי ארצות הברית, להיפגש עם חברי הקהילה במקומות שונים, וגם לטייל וליהנות במסיבות פרועות. מלבד הטיולים והבילויים, הבנות גם משוחחות הרבה על השפעת היותן נשים טרנסג'נדריות על מערכות היחסים שלהן, הקריירות והמשפחות, ולראשונה מאז היציאה מהארון, קייטלין מתחילה להרגיש שהיא מוכנה להיכנס למערכת יחסים רומנטית.

17:00 גרמלינס Gremlins, ערוץ Yes5 

הקומדיה של ג'ו דנטה, בהפקתו של סטיבן ספילברג, הפכה לקאלט וגרמה למיליוני ילדים (וגם לכמה מבוגרים) לחלום על אימוץ של גיזמו קטן ומתוק, למרות הסיכונים הנלווים… שחקנים: זק גליגאןפיבי קייטסקורי פלדמן. ארה"ב, 1984. קלאסיקה מינורית אך משעשעת, שהקדימה מבחינה טכנולוגית והביאה להרבה חיקויים ושורות מחץ. ציון: 

21:30 ניו-יורק סיפור אהבה | i5 Flights Up | Ruth And Alex, ערוץ Yes1 

דרמה קומית מתוקה המתרחשת בברוקלין ההיפסטרית. זוג החוגג 40 שנות נישואים מחליט שהגיע הזמן לעזוב את ביתם המקסים בקומה החמישית ולחפש בניין עם מעלית. בעוד המונים מסתערים על דירתם המוצעת למכירה, הם מגלים שכלל לא פשוט לעבור לבית חדש. שחקנים: דיאן קיטון, מורגן פרימן. במאי: ריצ'רד לונקריין ("ווימבלדון – אהבה בלבן"). ארה"ב, 2014. סרט מרדים, חסר יומרה, שמנסה להיות מתוק, אך מותיר טעם מריר. ציון: 

22:00 פני מלאך | The Face Of An Angel, ערוץ Yes4 

הסרט מבוסס על פרשת אמנדה נוקס. במאי קולנוע מבקש לעבד לסרט סיפור רצח שערורייתי, על צעירה החשודה ברצח שותפתה לחדר במעונות. ככל שהעבודה על הסרט מתקדמת הוא מתחיל לפקפק בכוונות של האנשים העובדים לצדו, במי אשם ומי משקר. שחקנים: דניאל ברוהלקייט בקינסלקארה דלווין. במאי: מייקל ווינטרבוטם. ארה"ב, 2015. הבמאי כושל בהעברת הסיפור לויזואליות קולנועית, והצופה נותר ללא אוויר. ציון: 

22:00 פומפיי | Pompeii, ערוץ Hot גולד

אקשן סוחף של במאי הפעולה פול וו.ס. אנדרסון ("מורטל קומבט", "האויב שבפנים"). מילו, ילד שהיה עד לרצח של הוריו בידי הגנרל הרומי המרושע קורביס. הוא נמכר לעבדות בילדותו והופך בחלוף הזמן לגלדיאטור עשוי ללא חת שלוחם בהצלחה בזירות של העיר הרומית האגדית פומפיי. חייו משתנים כשמילו מתאהב בקסיה, בתו היפה של מושל העיר. הבעיה היא שגם הסנטור הכוחני קורביס מחזר בלהט אחר קסיה. כעת מילו חייב למצוא דרך להגן על עצמו בזירה ומחוץ לה, כשבמקביל הר הגעש וזוב מתחיל לגעוש ולפלוט אש ועפר, והסכנה שהעיר תיחרב הולכת וגוברת. שחקנים: קית' הרינגטוןקיפר סאת'רלנדקרי-אן מוסג'סיקה לוקאסג'ארד האריסאדוולה אקינויה-אגבג'ה. ארה"ב, 2014. לא ברור מה נחשב לאסון גדול יותר: העיר פומפיי או הסרט "פומפיי". כמה חבל שהר הגעש וזוב לא יכול להשמיד גם אותו. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן