Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (10.3.16)

מבחר המוצרים שבחנו הפעם כולל עיפרון עיניים, סומק בצורת סטיק, ג'ל רחצה אורגני, מיכל לאחסון חמוצים ושמן קוקוס אורגני וכשר לפסח. זה מה שהיה לנו להגיד עליהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שמן קוקוס של ONE TRIBE

שמן קוקוס הוא אחד השמנים הפלאיים ביותר שיש. לפי אי אלו מומחים, זה לא רק שהוא לא נשרף כאש מטגנים איתו, אלא שהוא גם מסייע לגוף בשריפת שומנים. זאת, במקביל לכך שיש בו ערכים תזונתיים חשובים. העובדה שהשמן הזה הוא אורגני רק מוסיפה לו נקודות זכות, ואנו אימצנו אותו למטבח שלנו. הוא אמנם מוסיף טעם של קוקוס למאכלים מסויימים אבל הטעם עדין מאוד; קל להשתמש בו לצרכי המטבח השוני ויש המשתמשים בו גם לטיפוח העור והשיער, אבל את זה לא ניסינו. הוא יוצא כעת בגרסה כשרה לפסח, כך שנותר רק להתגבר על הבעיה היחידה: המחיר.

25-33 שקלים ל-350 מ"ל, 60-75 שקלים לליטר. להשיג בשופרסל, רשתות טבע, בתי טבע וסופרים נבחרים.

צילום: אור גליקמן

Smooth Blush Stick של לייף

עוד מוצר איפור חדש תחת מותג הבית של סופר-פארם, והפעם מדובר בסומק בצורת סטיק. הצורה הופכת את המוצר לכזה שנוח להחזיק אותו, וגם המריחה שלו קלה יחסית ואינה דורשת שימוש במברשת. זה קורה הודות לכך שיש לו מרקם קרמי יחסית. בהתחלה נעזרנו באצבע כדי להשלים את המריחה, אבל אחרי מספר פעמים כבר למדנו איך משתמשים בו, וקיבלנו את המראה המבוקש. המוצר נמכר בשני גוונים – אפרסק ואדמדם – וטוב יהיה אם יגיעו עד גוונים לשוק.

89.9 שקלים לפני מבצעים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יוסי סוליס

כלי אחסון של מהפחית

אנו מכירים את הרעיון העומד מאחורי המוצר הזה, שאינו חדש בתחום גם אם אין רבים המתחרים בו. הרעיון הוא כלי לאחסון כל חמוצים וזיתים, שניתן בקלות יחסית להגיש אותו לשולחן. הכל עשוי פלסטיק, והוא בנוי כך שבעת ההגשה הנוזלים ניגרים לחלק נפרד בתחתית. הכלי עושה את העבודה שלו היטב, גם שומר על התכולה וגם נוח להגשה. הוא לא הכלי הכי מעוצב אבל בהחלט יתאים להגשה במהלך ארוחות קלות. ההסתייגות היחידה שלנו היא מהצורך להכניס למטבח כלי שיש לו ייעוד ספציפי. יותר קל להשתמש בקופסת פלסטיק רגילה שתשמש גם לשימושים אחרים.

29.9 שקלים ל-1 ליטר. להשיג במשביר לצרכן.

צילום: יח"צ

Colossal Kajal Liner של מייבלין ניו יורק

אם אתם זקוקות לעיפרון עיניים – ומרבית הנשים זקוקות לו בשלב זה או אחר – אז יש לכן אפשרות לבחור במוצר נוסף שעלה לאחרונה על המדפים. הוא מגיע בצבע שחור בלבד, נמר בקלות ואין צורך לחדד אותו. בנוסף, וזה ככל הנראה הדבר החשוב ביותר, הוא נעים מאוד במגע עם העור העדין של העפעף, ונשאר לאורך זמן רב. במחיר הזה, זה מוצר מומלץ מאוד.

40 שקלים לפני מבצעים. להשיג ברשתות הפארם, כל-בו מזון ובתמרוקיות.

צילום: יח"צ חו"ל

Geranium – Orange Shower Gel של Neal's Yard Remedies

מותג הטיפוח האורגני, שהבסיס שלו הוא באנגליה, מרחיב את ליין מוצרי הטיפוח שלו עם ג'ל הרחצה הזו. הוא משלב שמנים אתריים המופקים מגרניום ותפוז יחד עם ותמצית קלנדולה, והתוצאה היא גם ניחוח מצוין, גם מרקם נעים וגם עור שנשאר נקי ונעים למגע לאחר הרחצה. המחיר, יש להודות, הוא מה שמקלקל את החוויה.

90 שקלים ל-200 מ"ל. להשיג ברשתות הטבע וחנויות טבע.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן