Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 15 במרץ, 2016

סרינה, הקלטות של פידל קסטרו, בנא, וידוייו של תומאס קוויק: רוצח סדרתי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 סרינה Serena, ערוץ Yes3 

מבוסס על ספרו של רון ראש. סיפורו של פמברטון בעל מפעל לייצור והנעת בולי עץ המוצא את אהבת חייו בדמות סרינה היפה ונושא אותה לאשה. כאשר מתגלה איום מבפנים על העסק, סרינה מחליטה לעשות הכל כדי להציל את מפעלו של בעלה, גם כאשר היא מקרבת את הסכנה אל ביתם ואהבתם. שחקנים: בראדלי קופרג'ניפר לורנס, ריס איפנס. במאית: סוזן בייר. ארה"ב, 2014. ליהוק מרשים של שחקנים, בסרט שאין בו ולו דבר אחד טוב. ציון: 

22:00 הקלטות של פידל קסטרו The Fidel Castro Tapes, ערוץ 8 

מועמד לפרס האמי 2015; זוכה פרס הדוקומנטרי בפסטיבל ניו-יורק 2015. 'אתם יכולים לגנות אותי כמה שרק תרצו, זה לא משנה, ההיסטוריה תזכה אותי', כך אמר פידל קסטרו, אחת מהדמויות הפוליטיות של המאה ה-20 השנויות ביותר במחלוקת. הסרט לוקח את הצופים למסע בעקבותיו של קסטרו: בדרך לעלייתו לשלטון בקובה ועד פרישתו מכל תפקידיו במפלגה הקומוניסטית הקובנית. באמצעות קטעי ארכיון מרתקים מהעבר וההווה, הסרט לוקח את הצופים למסע בעקבות האיש והמהפכה. קטעים מיוחדים שהתקבלו מהארכיון הקובני מכניסים את הצופה לתוך חייו של קסטרו, בצורה נגישה, קרובה ואינטימית. האם אחיו של קסטרו יצליח לשמור על המהפכה? עד כמה קובה השתנתה מאז סוף שנות ה-50? ואיך קסטרו שמר על ההנהגה בכל השנים ההן? על כל זאת ועוד, הסרט מבקש לענות. ארה"ב, 2014.

22:00 בנא | Bena, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

מיכאל מושונוב ושמואל ווילוז'ני שגילמו אב ובן ב-"תהילים" מחדשים את הקשר ההורי בדרמה של ניב קליינר. זהו סיפורו של אב המגדל לבד את בנו הסובל מהתנהגויות קיצוניות והתקפי זעם, ועל בנא, עובדת זרה הנכנסת לחייהם. ישראל, 2009.

22:00 וידוייו של תומאס קוויק: רוצח סדרתי | The Confessions of Thomas Quick, ערוץ Yes דוקו 

מותחן אמיתי מצמרר על בריאתו של רוצח סדרתי שהטיל מורא במשך 20 שנה על האומה השבדית. ב-1992, סְטורֶה ברגוול היה בבית החולים באבטחה גבוהה לחולי נפש בשבדיה, כאשר הודה ברציחתו של נער צעיר שעקבותיו נעלמו בשנות ה-80. בשנים שלאחר מכן, ברגוול המשיך להודות ביותר מ-30 רציחות מזעזעות אחרות. הוא קרא לעצמו תומאס קוויק, הוא סבר שזה שם שיותר מתאים לרוצח סדרתי. הוא עינה את הקורבנות שלו, אכל חלקים מגופם: סוג של חניבעל לקטר השבדי. הוא נשפט לתקופות מאסר ארוכות, אלא שלאחר זמן, החלו להתעורר ספקות לגבי אשמתו: האם תומאס קוויק הוא אכן הרוצח הסדרתי שהוא טוען שהוא? או שמא הטעה את הפסיכיאטרים והמשטרה? סיפורו יוצא הדופן של קוויק מסופר על ידי ברגוול בעצמו, אחיו, קטעי ארכיון מחקירותיו, והעיתונאים שחקרו בעצמם את הפרשה ולבסוף חשפו את האמת. בימוי: בריאן היל. 95 דקות, אנגליה, 2015. סרט איטי, המראיין לא מעט אנשים, ומנסה בכוח להפוך יוצרות ולאלץ את הצופה להאמין ולאחר מכן להכחיש. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן