Skip to content

מנהיג עם ניסיון רציתם?

החיפוש אחרי מנהיג עם נסיון, ימיט שואה על עם ישראל ויכחיד את מדינת ישראל. ונסיון אין פירושו הנהגה גרועה, נסיון אין פירושו טפשות, עברינות או רוע. כי זה כל מה שיש לנו כרגע. ואם נמשיך לתת לאלו בעלי הנסיון את ההגה הם יובילו אותנו בבטחה אל הקיר הקרוב בפול ספיד.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"…אבל מי יבוא במקומו" הם שואלים? למי יש נסיון? תגידו נפלתם על הראש? אף אחד לא נולד עם נסיון, ולא, להיות קצין בצבא זה לא נסיון מספק כדי לנהל מדינה. אז כן האיש שיחליף את הגנב חדל האישים העומד בראש הדיקטטורה שהוא מעצב, לא יהיה בעל נסיון. מה תעדיפו אפס עם קבלות, ומזיק עם הוכחות או מישהו שעדיין לא קיבל צ'אנס? הרי לא תנהגו ברכב בלי מנוע רק בגלל שהשני, זה עם המנוע, עוד לא עשה קילומטר אחד על הכביש?

מנהיג עם נסיון

אז אין שום ספק שיש צורך להפיל את השלטון…  ככל שהזמן עובר הרעיון של גיליוטינה מוצא חן בעיני יותר ויותר. ואני מתחיל להבין מדוע הקפידו הצרפתים על חיסולה של שכבת האצולה. בעיקר כדי שלא יקום האידיוט שידרוש "מישהו עם נסיון". נסיון במה ? בעושק, בגניבה, בהפרת זכויות האדם? איזה נסיון אתם מחפשים?

לרוני אלשיך יש נסיון בשיטור בצד האפל של מערכת הביטחון, אבל האיש הוא נבלה חסר אחריות והבנה והנסיון שרכש בשב"כ לא רק שאיננו רלוונטי למשטרה הוא מסוכן מאוד לדמוקרטיה, וכך יכול השוטר מספר אחד להצהיר שלא יטופלו תלונות אנונימיות על הטרדה מינית. הצהרה  שאיננה חוקית, לא הגיונית ומפירה זכויותיה של כל מי שעברה הטרדה מינית ויודעת היטב שיצלבו אותה אם תתלונן בשמה. אז נכון שאלשייך מודאג שמא יגמרו לו הקצינים (המעטים שנשארו ללא עבר של הטרדה מינית, או שמא המעטים שעדיין לא התלוננו עליהם). אבל זו לא סיבה לעבור על החוק. האם לא רצוי שמישהו ילמד את השוטר מספר אחד משהו על החוק? האם זה לא הנסיון שהוא צריך?

לאריה דרעי למשל יש נסיון בתפקיד שר הפנים, הוא גנב! זה נסיון רלוונטי כנראה. כל כך עכורה הפוליטיקה הישראלית שקשה לי לחשוב על כישורים טובים יותר לתפקיד שר הפנים. שיגנוב רבאק רק שירחיק מאיתנו את השחורים האלו ושיקים עוד מחנה ריכוז ושיגיע היום ישמיד אותם אם הבג"ץ לא יתן לו לגרש אותם. זה נסיון! הקטע הוא ששר הפנים בממשלת היטלר לא היה גנב. אז דרעי חייב להיות טוב יותר.

אחח הנסיון, הנסיון. לביבי יש המון נסיון כראש ממשלה, הוא הרס הכל, חינוך תרבות, רפואה, תחבורה, תקשורת, תעשיה, טכנולוגיה, כלכלה… וביטחון (המומחיות שלו) אבל לביבי יש נסיון עשר שנות הרס מתמשך שעדיין לא הגיעו לקיצן, כי לציבור חשוב שלראש הממשלה יהיה נסיון.

ולא אמרתי דבר על הנסיון שיש לאיילת שקד במערכת המשפט, האישה אפילו לא מכירה את חוקי המדינה שלפיה מתנהלת מערכת המשפט עליה היא מופקדת. ונפתלי בנט? איש חינוך עם נסיון, ירחם השם. לא שכחתי את שר האוצר, תפקיד המחייב נסיון רב כשקרן, כחלון עונה לדרישות, אין ספק. והיכרות אישית עם שירי ג'ו עמר זה בטח הבסיס הרלוונטי ששרת תרבות צריכה. לא פלא שאנשים תרבותיים תוקעים את הדגל בישבן לפחות הוא יגרום להם קצת נחת הדגל הארור הזה.

בקיצור רבותי מחפשים ראש ממשלה עם נסיון אל תבכו שצריך משקפי צלילה כדי לשחות בערימת הצואה הזו. תמשיכו לחפש מנהיג עם נסיון תקבלו רועה עיזים, מלווה בעדר של עיזים ותיישים עם הפרעות אישיות קשות. ואחד כזה כבר יש לכם…

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן