Skip to content

פסטיבל "צלילי טבע" במגידו

פסטיבל "צלילי טבע" כבר הפך למסורת, זו השנה הרביעית בה מזמינה המועצה האזורית מגידו לשלושה סופי שבוע של טבע וצבע. הפעילות תתקיים בשבתות של ה- 2/4, ,9/4 ו- 16/4.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
פריחת תורמוסים מרהיבה סמוך לקיבוץ רמות מנשה (צילום : דן בר-דוב)

פחות משעה נסיעה מתל אביב ואתם במרחב הביוספרי של רמת מנשה במועצה אזורית מגידו. ואין זמן טוב יותר לביקור באזור מאשר בעונה זו,תחילתו של האביב. האזור נמצא בשיא פריחתו,המרבדים הירוקים משובצים פריחה צבעונית מרהיבה ונוסף לזה מחכים לכם באזור סופי שבוע משופעי אטרקציות ופעילויות במסגרת אירועי פסטיבל "צלילי טבע".

ומה זה מרחב ביוספרי אתם שואלים? ובכן, מרחב ביוספרי מהווה שיטת ניהול מוניציפאלית אזורית ששמה דגש על המשך התפתחות האדם בסביבתו, תוך מחויבות גדולה לשמירה על ערכי טבע ונוף ודאגה להעברתם גם לדורות הבאים.  מרחב ביוספרי מנוהל על פי הגדרות איזור המחלקות את שטחי המועצה לאזורי ליבה, חייץ ומעבר ומתייחסות לדרגות הפיתוח, השימור וכללי התנהלות המותרים בשטח.

הפריחה בשיאה ברחבי רמת מנשה (צילום: דן בר-דוב)

פסטיבל "צלילי טבע" כבר הפך למסורת, זו השנה הרביעית בה מזמינה המועצה האזורית מגידו לשלושה סופי שבוע של טבע וצבע. זו הזדמנות מצוינת לטייל במרחבים הפורחים ולבקר בשלל אטרקציות,אתרים ייחודיים ובביתם הפתוח של אמנים מהסביבה.

הפעילות תתקיים בשלוש שבתות, החל ב- 2/4, עבור ב- 9/4 וכלה ב- 16/4.

אל תוותרו על ביקור ב"סליק" של קיבוץ עין השופט. "סליק" של ההגנה שנחשף רק בשנת 2009, לאחר שאחרון בוניו בן ה-95 הזכים לגלות את הסוד. ישי הוברמן,בן הקיבוץ ובנו של אחד מבוני הסליק ירתק אתכם בסיפור המעשה (הביקור בתיאום מראש ובתשלום של 20 ₪ לאדם).

נשק שנמצא ב"סליק" בקיבוץ עין השופט (צילום : דן בר-דוב)
נשק שנמצא ב"סליק" בקיבוץ עין השופט (צילום : דן בר-דוב)

"החווה של דובי" בקיבוץ רמות מנשה,תעניק לכם חוויה בסגנון המערב הפרוע (הרגוע),עם מגוון פעילויות רכיבה ,טיולי רכיבה באזור וגם מופע מוסיקלי בסגנון קאנטרי,התקשרו ובדקו.

ה"חווה של דובי" בקיבוץ רמות מנשה (צילום: דן בר-דוב)
ב"חווה של דובי" ברמות מנשה (צילום: דן בר-דוב)
מופע בסגנון קאנטרי ב"חווה של דובי" ברמות מנשה (צילום: דן בר-דוב)

בין מגוון האמנים הפותחים את ביתם, מחכה לכם חוויה ייחודית בביתו של הפסל המנוח אלכסנדר קירזנר ביוקנעם (המושבה). תצוגה של קרוב ל 250 פסלים,חלקם הגדול סביב נושא הריקוד שהיה קרוב לליבו, בהדרכתה של רעייתו רינה (הביקור בתשלום ובתיאום מראש).

קרוב ל 250 פסלים בבית הפסל אלכסנדר קירזנר ביקנעם המושבה (צילום: דן בר-דוב)

לפרטים על כל אירועי פסטיבל "צלילי טבע" חפשו באתר www.megido.org.il

פעילות לילדים בחוות "תלמים" בקיבוץ מגידו (צילום: דן בר-דוב)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן