Skip to content

גבול מצרים: סוכלה הברחת הרואין בשווי 3.5 מיליון ש"ח

הבוקר סוכלה הברחת 4.5 ק״ג של הרואין בסמוך לגבול על ידי לוחמי מג"ב ומשטרה. שני מבריחים תושבי הפזורה בנגב נעצרו עם הסמים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעקבות פעילות מודיעינית וחקירתית של משטרת ישראל ולוחמי משמר הגבול הסתיימה לפנות בוקר בהצלחה לכידת מבריחים שעסקו בהברחת 4.5 ק״ג של סם מסוג הרואין בסמוך להר חריף בגבול מצרים. לוחמי מג"ב המתינו במארב עד להשלכת חבילות הסם ממצרים לישראל ולאחר שהסמים הושלכו מתוך רכב מעבר לגדר אלו נתפסו ע״י הלוחמים שעצרו במקביל שני חשודים לחייהם תושבי הפזורה בנגב, שהמתינו לסם. השניים הועברו לחקירה במשטרה.

הרואין בשווי מיליונים (צילום: חטיבת דובר המשטרה)
הרואין בשווי מיליונים (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

מהמשטרה נמסר כי פעילותם של היחידות המיוחדות של משמר הגבול ומשטרת ישראל לאורך גבול מצרים הביאה לסיכול הברחת הסמים בטרם הוחדרו לארץ והופצו. עוד נמסר כי במשטרה פועלים למיגור הסמים במספר מעגלים באמצעות שילוב הזרועות בן היחידות השונות לסיכול ניסיונות ההברחה לצד פעילות אכיפה וחשיפה, כדוגמת סוכן סמוי שהופעל לפני כשלושה שבועות במרכז גילת בבאר שבע והביא להפללתם של 26 חשודים בסחר בסמים שנעצרו ביום החשיפה, ופעילות ההסברה בקרב בני הנוער והוריהם.

1 Comment

  1. גידי
    17 במרץ 2016 @ 8:24

    אליק
    ההיסטוריה מלמדת שעל כל ציר של הברחת סמים תתלבש בהמשך הברחת אמל"ח ,או חדירה או מארב. מבריחי הסמים מכירים את הגבול והמנגנונים של צהל. אין אמצעים טכנולוגיים ואנושיים שיכולים לסגור גבול הרמטי.
    להזכירך נק 105 בגבול הצפון היה ציר של הברחות סמים ידוע שהצבא והמשטרה (יגל)הכירו ושם בדיוק מתחת למוצב נחטפו 3 חיילים וההמשך מלחמת לבנון 2.
    התסריט אפשרי: החיזבאללה (אגף הסמים )עומד מאחורי ההברחה .הסמים עברו בים מלבנון (שם מיוצר הסם)למצרים ומשם לגבול. עכשיו תחשוב לבד…

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן