Skip to content

איקאה מזהירה: קוראת לריקול למנורות מסדרת GOTHEM

חברת הענק הוציאה היום קול קורא ללקוחותיה שרכשו מנורות שולחן ומנורות עומדות להחזיר מיד את המנורות לאחר שנתגלו בהן כבלים פגומים שעלולים לחשמל את המשתמש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ענקית הריהוט בהרכבה העצמית – איקאה, הוציאה היום קריאת "ריקול" וקראה ללקוחותיה להחזיר מנורות עומדות ומנורות שולחן מסדרת GOTHEM, מאחר ונמצאו מספר מקרים של כבלים פגומים – דבר המעלה סכנת התחשמלות. כבלים פגומים עלולים להוליך זרם חשמלי לחלקים המתכתיים בגוף המנורה ובכך להוות סכנת בטיחות. קריאת הריקול מכוונת גם ללקוחות שרכשו את המנורה והיא עובדת ללא בעיה, גם במקרה זה איקאה מבקשת מכל הלקוחות להפסיק את השימוש במוצר באופן מידי ולהחזירו לאחת מחנויות איקאה לקבלת החזר כספי מלא.
הבקשה להחזרת המנורות חלה על שלושת הדגמים של סדרת מנורות GOTHEM – שתי מנורות שולחן ומנורה עומדת אחת.
איקאה לא קיבלה דיווחים בנוגע לבני אדם שנפגעו, אך נתקבלו דיווחים על 3 מקרים של סכנת התחשמלות.
רק לפני חודש וחצי הוציאה איקאה קריאת "ריקול" דומה למנורות תקרה מסדרת 'HYBY' ו-'LOCK'. הפגמים במנורות התקרה, היו שברי זכוכית שנפלו מהמנורות וכמו הפעם, גם אז הורו בחברה לצרכנים להחזיר את מוצרים תמורת החזר כספי מלא.
"אנו באיקאה מייחסים חשיבות רבה לבטיחות מוצרינו ואיננו לוקחים כל סיכון, לכן בכדי למנוע פגיעות אנו קוראים להחזרת מנורות מסדרת GOTHEM וקבלת החזר כספי מלא", נמסר בהודעת החברה.
באיקאה מסבירים כי אין צורך להחזיר את המוצרים בצירוף קבלה מקורית. למידע נוסף, היכנסו ל-www.IKEA.co.il או צרו קשר עם שרות הלקוחות בחנויות או במענה הטלפוני: *איקאה/ (35832*).

איקאה - אחת מהמנורות העומדות (תמונת יח"צ)
איקאה - אחת מהמנורות העומדות (תמונת יח"צ)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן