Skip to content

כתב אישום: מלה את בנה עם מספריים

תושבת ארעית שחיה באילת, החליטה לבצע בבנה בן הארבע ברית מילה בכוחות עצמה וללא עזרה רפואית. להגנתה טענה כי זהו המנהג הקיים בארצה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושבת אילת, אזרחית אריתריאה (36) השוהה בישראל מזה 8 שנים באשרה זמנית, הואשמה היום (שני) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע כי מלה את בנה בן הארבע באמצעות מספרים, והחזיקה אותו בביתה שלושה ימים בטרם החזירה אותו לגן הילדים. הגננת שגילתה את הנעשה בילד הזעיקה את המשטרה שעצרה את האם בביתה. האם מואשמת כי בעת מעצרה התנגדה בכוח וסירבה להיענות להוראות השוטרים ורשויות הרווחה, השתוללה, צעקה, בעטה ונשכה, ואף הכתה את אחת השוטרות בבטנה. לאם שני ילדים נוספים, פעוטה בת שנתיים ותינוקת בת שנה. מכתב האישום עולה כי בכל אותה בה התנגדה למעצרה, היא החזיקה בידיה בחוזקה את התינוקת וכאשר ניסו השוטרים לקחת את התינוקת האם החזיקה בה בשיניים וכתוצאה מכך נגרם לתינוקת סימן נשיכה על כתפה. בנוסף נמצאו על גבה של התינוקת בת השנה, סימני חבלה אחרים. להגנתה אמרה האם כי היא פעלה על פי מנהג הקיים בארצה וכך הם מלים אל בניהם.

ברית מילה בדנמרק (צילום אילוסטרציה)
ברית מילה בדנמרק (צילום אילוסטרציה)

עוד עולה מכתב האישום כי ילדיה של האם הוצאו בעבר מספר פעמים ממשמורתה על ידי שירותי הרווחה למסגרות קלט חירום, בשל מצבי סיכון והזנחה מצד הנאשמת. הילד הנימול חזר ממסגרת קלט חירום לחזקת הנאשמת זמן קצר לפני חודש מרץ 2016.
מעובדות כתב האישום מתברר כי בתאריך 08/03/16 החליטה האישה לבצע מילה בבנה למרות שבן זוגה אמר לה כי אם ברצונה למול את הילד עליה לקחת אותו לבית חולים. האם "החזיקה את ילדה בחוזקה בידיה והורתה לו לשבת בשקט, נטלה מספריים שהיו בבית וגזרה באמצעותם את העור המקיף את החלק העליון של איבר מינו". הילד "בכה וביקש מאמו שוב ושוב שלא "תגזור" אותו, אך הנאשמת לא שעתה לבכיו ובקשותיו של המתלונן והמשיכה לחתוך בכוח את העור בחלק העליון של איבר מינו", נכתב בכתב האישום, כשבנה בכה ואמר כי איננו יכול לעמוד וללכת אמרה לו האם שיישאר בבית שלושה ימים והכאב יעבור.
ביום בו הילד חזר לגן, הבחינה הגננת כי הוא הולך בפיסוק רגלים ולשאלתה ענה כי כואב לו. לאחר שהאם הלכה הגננת דובבה את הילד והבחינה במה שנעשה בו. היא פנתה לרווחה והמשטרה עם אנשי הרווחה מיהרו לבית האם ושם נעצרה. אך כאשר היא הבינה כי ילדיה מוצאים מרשותה למקלט חירום, היא "השתוללה, צעקה, בעטה ונשכה, ואף הכתה את אחת השוטרות בבטנה. כל זאת כשהיא מחזיקה בידיה בחוזקה את בתה התינוקת. בעת שהשוטרים ניסו לקחת את התינוקת החזיקה האם את בתה על ידי שתפשה בה בכתפה בשיניה.
האם נעצרה והואשמה היום בבית המשפט בחשד לעבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות, תקיפת קטין, התעללות בקטין והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

1 Comment

  1. גורן
    22 במרץ 2016 @ 16:10

    תושבת אילת נו מסתננת הפתרון פשוט העלה על מטוס והחזרתה למדינה שלישית באפריקה לצערנו ארגוני זכיות המחבלים/ המסתננים שולטים במערכת המשפט בישראל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן