Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 25 במרץ, 2016

עליסה בארץ הפלאות, כשנהיה צעירים, חיסול ממוקד, פול בלארט נשאר בווגאס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 עליסה בארץ הפלאות | Alice In Wonderland, ערוץ Yes5 

עיבוד האנימציה של דיסני לספר הילדים הקלאסי, על הרפתקאותיה של ילדה סקרנית בעולם משונה ומטורלל, ובו הדמויות הבלתי נשכחות של לואיס קרול – ובהם הכובען המטורף, חתול צ'שייר המחייך, מלכת הלבבות, הארנב הלבן וטווידלדם וטווידלדי. קולות עברית: אורית ירון, דני ליטניאלי גורנשטייןדב רייזרשלמה וישינסקי. במאים: קלייד גרונימיוילפרד ג'קסוןהמילטון לוסק. ארה"ב, 1951. סרט צבעוני ומשעשע שמכניס את הצופים ולו במעט לעולמו המטורף של קרול. עם זאת, לא מהביצועים הגדולים של דיסני. ציון: 

22:00 כשנהיה צעירים While We're Young, ערוץ Yes3 

קומדיה שנונה מאת במאי האינדי נואה באומבך ("חיים בין השורות"). ג'וש וקורנליה הם זוג ניו יורקי נשוי ואוהב, ונדמה שלא חסר להם דבר. כאשר אחד מתלמידיו של ג'וש, קולנוען מתחיל בשנות העשרים לחייו, נכנס לחייהם ומפגיש אותם עם הסצנה הצעירה של העיר, ג'וש וקורנליה מגלים עולם מסעיר שגורם להם להרגיש צעירים שוב, אבל גם מחריף את תחושת ההחמצה שמלווה את חייהם. הכל מתחיל להשתנות כאשר ג'וש מרגיש שמניעיו של התלמיד המעריץ אינם טהורים כמו שהוא חושב, ושהמגניבות אליה נשאבו היא כיסוי למשהו אחר. שחקנים: נעמי ווטסבן סטילראדם דרייבר, אמנדה סייפריד. ארה"ב, 2015. סרט משעשע עם דמויות חביבות ועלילה מצחיקה ומרובת דיאלוגים. ציון: 

22:00 חיסול ממוקד | Good Kill, ערוץ Yes4 

בכל יום הולך מייג'ור איגן לבסיס אי שם ליד לאס וגאס ומחסל מטרות בעומק אפגניסטן. איגן הוא טייס קרב לשעבר שהפך למפעיל מזל"טים, נשק שנמצא בשימוש רב במיוחד במלחמה נגד הטאליבן. אבל למרות שנראה שהעבודה שלו היא סוג של משחק מחשב, איגן מתקשה להתנער מהחיסולים השגרתיים ולהמשיך הלאה כרגיל. שחקנים: אית'ן הוקג'נוארי ג'ונס, זואי קרביץ. במאי: אנדרו ניקול. ארה"ב, 2014. סרט מעורר מחשבה על העולם המודרני, אך אינו אחיד ברמתו. ציון: 

22:00 פול בלארט נשאר בווגאס | Paul Blart: Mall Cop 2, ערוץ Hot גולד 

קומדיה שהיא סרט המשך מצליח על עלילות שומר הקניון המפורסם ביותר בעולם. לאחר שש שנים של עבודה קשה בשמירה על הקניון, המאבטח פול בלארט מרגיש שהגיע הזמן לצאת לחופשה. פול מנצל ועידה של מאבטחים בלאס וגאס ומחליט לארוז מזוודות ולקחת את הבת המתבגרת שלו יחד איתו, לפני שהיא תצא ללמוד בקולג'. מרגע יציאתו לחופשה, כל מה שיכול להשתבש אכן משתבש, במיוחד לאחר שהמאבטח שלנו מסתבך עם חבורת פושעים שזוממת לשדוד את הקזינו שבו הוא ובתו מבלים. אם זה לא מספיק אז יש לפול גם בעיות בשמירה על הבת שלו. והכל מסתבך עוד יותר כשהיא והחבר שלה נחטפים ופול חייב לצאת ולהציל אותם. שחקנים: קווין ג'יימס, רייני רודריגזניל מקדוניושירלי נייטדניאלה אלונסוניקולס טורטורואדוארדו וראסטגי. ביים: אנדי פיקמן. ארה"ב, 2015. סרט עלוב, מהול בהומור רדוד, זיעה, נזלת, שתן ושאר מיצי גוף. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן