Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (27.3.16)

מוצרי טיפוח לגברים, מוצרים לניקוי הבגדים, פלסטרים לילדים, צלליות לעיניים ומי פה בצורת ג'ל. אלו חמשת המוצרים החדשים שניסינו השבוע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נוזל ומרכך כביסה של ABC

מותג חדש הגיע לישראל, הישר מטורקיה, מותג אשר החל את דרכו לפני מספר שנים כיוזמה של ג'וינט ונצ'ר עם חברת קולגייט פלמוליב. ליין המוצרים למכונת הכביסה הביתית כולל שבעה מרככי כביסה בשבעה ניחוחות שונים, נוזל כביסה לכביסה עדינה בניחוח מאסק ונוזל כביסה לכביסה כהה. אנו ניסינו את הנוזל לכביסה עדינה ואת אחד המרככים, והם מתגלים כאופציה ראויה למותגים המוכרים. הכביסה עוברת ניקוי טוב והבגדים יוצאים רכים יותר עם ניחוח נעים, שנותר למשך זמן סביר לאחר הייבוש. גם המחיר אטרקטיבי.

15.9 שקלים ל-4 ליטר של מרכך, 27.9 שקלים ל-3 ליטר של נוזל כביסה. להשיג ביינות ביתן, שוק העיר, מרכז המזון, יש חסד, יש בשכונה, זול סטוק, חינם פלוס, קינג סטור ובחנויות נבחרות.

צילום: יח"צ

Silicon Tooth Gel של ד"ר בני כהן

האיש שהמציא את מכישר הסילונית לשטיפת הפה, פיתח את המוצר הזה. מדובר במי פה המגיעים בצורת ג'ל ולא בצורת נוזל. יש בו Hexetidine, חומר שתפקידו לקטול חיידקים ופטריות, ובאופן כללי לחטא את הפה מבלי לפגוע בפלורה הטבעית או להכתים את השיניים. יש למוצר טעם מנטה נעים ומרקם סביר בהתחשב בכך שמדובר בג'ל. צריך להתרגל לעובדה כי הוא אינו נשטף במלואו לאחר השימוש אלא נשאר בפה, אך לאחר מספר ימים כבר לא ממש שמנו לב אליו. ההרגשה הכללית היתה מרעננת וטובה, ואם הוא אכן שומר על הפה כמובטח, אז זה מוצר מומלץ.

36 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג בבתי מרקחת נבחרים.

צילום: יח"צ

COLOR TATTOO של מייבלין ניו יורק

העיקר הפעם הוא שני צבעים חדשים בסדרת הצלליות של החברה. אך למי שלא מכירה, מדובר בצלליות שיש להן מרקם המוגדר על ידי החברה בתור "קרם ג'ל", וזו אכן הגדרה טובה – הוא לא ממש קרם ולא ממש ג'ל, אבל דומה לשניהם בו זמנית. הוא נמרח היטב ובקלות על העפעפיים, ונשאר שם לאורך שעות ארוכות. בחברה מבטיחים עד 24 שעות, אבל לא ניסינו להשיאר איתו למשך זמן ארוך כל כך. הגוונים החדשים הם סגול וינטג' ובז' קרמי, היוצרים מראה בולט ועמוק.

74.4 שקלים לפני מבצעים. להשיג ברשתות הפארם, כל-בו מזון ובתמרוקיות.

צילום: יח"צ חו"ל

פינוק MEN של פינוק מבית יוניליוור

ליין חדש של מוצרי טיפוח לגברים נכנס לשוק, עם שלושה מוצרי בייסיק. 3 ב-1, כלומר שמפו, ג'ל רחצה וסבון פנים; 2 ב-1, כלומר שמפו ומרכך לשיער; וג'ל רחצה. לשלושתם יש מרקם נעים וריח נעים גם כן, והם עושים את העבודה: מנקים את העור/קרקפת/שיער. הם אינם שונים מהותית מהמוצרים הוותיקים של המותג הפונים לכלל האוכלוסייה (מלבד עיצוב האריזה), ויש בשוק מוצרים טובים יותר לגברים. כדאי לציין כי המוצר 3 ב-1 עונה על הצורך של גברים לטפל בכל הגוף עם מוצר אחד; אבל בפועל, לא באמת כדאי לשטוף את עור הפנים עם אותו המוצר לראש ולגוף.

8.9-12.8 שקלים ל-700 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: הדמיה

פלסטרים של טרוסטיסר

הפלסטרים הללו נועדו לעשות שני דברים בו זמנית: להגן על העור הפצוע של הילד ולאפשר החלמה, ובו זמנית להפוך את החוויה לנעימה ככל האפשר עבור הילד. החבילה כולל 10 פלסטר מדבקה ושש פלסטר עם דמויות של טרוסטיסר, והם צבעוניים, גדולים ובעלי מרקם פרוותי, כך שכיף לראות אותם ולגעת בהם. על הילד הקטן, שהפך לנסיין בעל כורחו, הם הקלו את החוויה הלא נעימה.

9.9 שקלים לחבילה של 16 יחידות; 20 שקלים לשלוש חבילות. להשיג ב-kidzone.co.il.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן