Skip to content

הוחמרה שוב אזהרת המסע לטורקיה לרמת "איום קונקרטי גבוה"

בנוסח האזהרה החדשה נאמר כי גובר האיום לפיגועים נוספים מצד גורמי טרור בטורקיה, בדגש על המדינה האסלאמית, על יעדי תיירות ובכללם תיירים ישראלים. ישראלים נקראו להימנע מביקור בתורכיה ולשוהים במדינה לצאת בהקדם האפשרי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כשבוע לאחר שהוחמרה אזהרת המסע לטורקיה, בעקבות הפיגוע באיסטנבול שבו נרצחו שלושה ישראלים – מחמיר שוב המטה ללוחמה בטרור את אזהרת המסע וממליץ להימנע מביקור בתורכיה ולשוהים במדינה לצאת בהקדם האפשרי.

טורקיה - מחוץ לתחום
טורקיה - מחוץ לתחום

אזהרת המסע הוחמרה לרמה 2 – רמה אחת מתחת למדרג המקסימלי. זאת בעקבות הערכת מצב שהתקיימה במטה ללוחמה בטרור. אזהרת המסע הקודמת שהייתה ברמת איום קונקרטי בסיסי הוחמרה לרמה של איום קונקרטי גבוה.

במטה ללוחמה בטרור אומרים כי הפיגוע הקטלני במרכז איסטנבול, שהיה ביום שבת (19.3.16), שב וממחיש את האיום הגבוה בתורכיה מצד גורמי המדינה האסלאמית לפגיעה ביעדי תיירות ומוכיח יכולות גבוהות למימוש פיגועים נוספים. תשתיות הטרור במדינה ממשיכות לקדם פיגועים נוספים לפגיעה ביעדי תיירות ברחבי תורכיה, ובכללם תיירים ישראלים.

בנוסח האזהרה החדשה נאמר כי על רקע הערכת מצב שהתקיימה, עולה כי גובר האיום לפיגועים נוספים מצד גורמי טרור, בדגש על המדינה האסלאמית, על יעדי תיירות ובכללם תיירים ישראלים. בהתאם מחמיר המטה ללוחמה בטרור את אזהרת המסע לתורכיה לרמת איום קונקרטי גבוה וממליץ להימנע מביקור בתורכיה ולשוהים במדינה לצאת בהקדם האפשרי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן