Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 01 באפריל, 2016

קוראים לי בטהובן, מהיר ועצבני 7
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 קוראים לי בטהובן | Beethoven, ערוץ Yes5 

סרט משפחה על פי תסריט מאת ג'ון יוז (תחת שם העט 'אדמונד דנטס'). חיי משפחת ניוטון משתנים מהקצה אל הקצה כשבטהובן, גור כלב סן ברנרד מקסים, בורח מידיי גנבים ישר לביתם. הם מאמצים אותו אל משפחתם, למרות התנגדות אב המשפחה. בטהובן הופך במהרה לאהוב הילדים ולחלק בלתי נפרד מהבית וכל יום בחברתו הוא יום מלא בחוויות חדשות ומסעירות. שחקנים: צ'ארלס גרודיןבוני האנט. במאי: בריאן לבאנט ("מרגל במשרה חלקית"). ארה"ב, 1992. קומדיה משפחתית בנאלית, אך מעייפת ולא ממש מצחיקה. ציון: 

22:00 מהיר ועצבני 7 | Furious 7, ערוץ Hot גולד 

הסרט הכניס מעל 1.5 מיליארד דולר, מה שהופך אותו לסרט המכניס ביותר בסדרה ולסרט החמישי ברשימת הסרטים הרווחיים ביותר בכל הזמנים. הסרט הוקדש לזכרו של השחקן פול ווקר שנהרג בתאונת דרכים בשנת 2013. האולפנים השתמשו בטכנולוגיית CGI (בהשתתפות מספר כפילים, כולל אחיו של השחקן המנוח) כדי להשאיר את דמותו. הפעם לאחר שהביסו את אוון שואו וחבורתו, דומניק וצוותו מורשים לשוב לארה"ב ולחיות חיים רגילים מבלי להיות נרדפים על ידי רשויות החוק. אולם, אחיו של אוון מבקש לנקום את מותו של אחיו ורודף אחריהם. בנוסף, מספר פושעים מעוניינים לגנוב תוכנה ממשלתית סודית והחבורה יוצאת למסע במטרה לעצור אותם בזמן. שחקנים: וין דיזלדוויין ג'ונסון, ג'ייסון סטיית'םקורט ראסל. במאי: ג'יימס וואן. ארה"ב, 2015. מלבד פגמים דרמטיים בעלילה, הסרט מספק פרידה הולמת מ-ווקר. זהו סרט חובה למעריצים, אבל גם לצופים שנהנים מקטעי פעולה מגוחכים ומושקעים כאחד. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן