Skip to content

הרצוג הוא הפוליטיקאי השני לגביו נרמז לשחיתות

המשטרה בודקת חשד לפיו הרצוג קיבל תרומות לא חוקיות כשהתמודד מול שלי חיימוביץ בפריימריס 2013. הרצוג: "מדובר בהכפשות פוליטיות שהליכוד ופעילים מתוסכלים ניסו להפיץ טרם הבחירות והוכחשו כבר אז. אני בטוח שהבדיקה תפריך את הטענות ההזויות הללו אחת ולתמיד"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הפוליטיקאי השני שלגביו נרמז כי הוא מצוי בבדיקת משטרה, הוא יו"ר האופוזיציה ומנהיג העבודה והמחנה הציוני, יצחק הרצוג. במשטרה וברשות המסים בודקים חשד לעבירה על חוק מימון המפלגות של הרצוג בפריימריז לראשות מפלגתו בנובמבר 2013. "במענה לפניות אנו מאשרים שבאישור היועץ המשפטי לממשלה נפתחה בדיקה בעניינים הקשורים להתנהלותו של יו״ר האופוזיציה בפריימריז האחרונים במפלגת העבודה. בשלב זה לא הורה היועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה נגד יו״ר האופוזיציה", נמסר מהמשטרה.

הרצוג בעת ההתמודדות מול יחימוביץ' (צילום ארכיון: דן בר דב)
הרצוג בעת ההתמודדות מול יחימוביץ' (צילום ארכיון: דן בר דב)

ממשרד המשפטים נמסר כי באישור היועץ המשפטי לממשלה אכן נפתחה בדיקה בעניינים הקשורים להתנהלותו של הרצוג בפריימריז האחרונים במפלגת העבודה. "בשלב זה לא הורה היועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה נגד יו״ר האופוזיציה. לעת עתה, במשטרה מתבצע הליך של איסוף מסמכים יחד עם רשויות חוק נוספות. כמו במקרה של דרעי, מדובר בבדיקה משטרתית שהיא שלב מקדים לחקירה פלילית". עוד נודע כי היועץ המשפטי לממשלה התקשר להרצוג ועדכן אותו בפרטי הבדיקה. הרצוג הגיב לנושא ואמר: "אני מברך על הבדיקה שנעשית על פי הודעת היועץ המשפטי. מדובר בהכפשות פוליטיות שהליכוד ופעילים מתוסכלים ניסו להפיץ טרם הבחירות והוכחשו כבר אז. אני בטוח שהבדיקה תפריך את הטענות ההזויות הללו אחת ולתמיד. אשתף פעולה באופן מלא עם כל שאתבקש על מנת שהנושא יתברר בהקדם".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן