Skip to content

אישה נדקרה בראש העין – חשד לרקע לאומני

אחת משתי נשים שככל הנראה התקוטטו באזור התעשייה פגעה בשנייה בסכין. היא נוטרלה ללא פגע ונלקחה לחקירה. המשטרה בודקת חשד לפיגוע דקירה על רקע לאומני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אישה כבת 30 נפצעה היום (ראשון) קל מדקירה בידי אישה אחרת ברחוב המלאכה שבפארק התעשייה "אפק" בראש העין. הפצועה פונתה לבית החולים בלינסון בפתח תקווה בהכרה מלאה במצב קל. מאבטח באזור התעשייה הבחין בדוקרת השתלט עליה ללא ירי והוציא מתיקה סכין נוספת. לעדות עוברי אורח התפתחה קטטה בין שתי הנשים שבמהלכה נדקרה האישה. נבדק חשד כי הדקירה בוצעה על רקע לאומני נוכח העובדה שהחשודה שנעצרה – פלסטינית.
מהמשטרה נמסר כי סמוך לשעה 13:04 התקבל דיווח על אירוע דקירה ברחוב המלאכה 17 בראש העין.  ממצאים ראשוניים עולה כי מאבטח בבניין משרדים סמוך שמע צעקות מכיוון הכביש וזיהה  אישה אוחזת בסכין צורחת ומנסה לדקור אישה אחרת. המאבטח רץ לכיוון הדוקרת, שלף את אקדחו והצמיד אותו לראשה ובסיוע שני אזרחים שהיו במקום ריתקו אותה לקרקע והוציאו את הסכין מידה וסכין נוספת שהייתה על גופה. צוות סיור של משטרת ישראל שהיה ביקום עצר את הדוקרת וסייע בפינוי הדקורה תושבת כפ"ס פונתה במצב קל לבילינסון עם פציעות בכתף. החשודה תושבת כפר קאסם בת 25 הועברה לחקירה.  נסיבות האירוע נבדקות לרבות חשד שמדובר במניע לאומני.


הדוקרת נוטרלה בלי מאבק (חדשות לפני כולם)
הדוקרת נוטרלה בלי מאבק (חדשות לפני כולם)
הדוקרת (חדשות לפני כולם)
הדוקרת (חדשות לפני כולם)

המאבטח שהשתלט על הדוקרת, סיפר כי הבחין וראה "שתי בנות הולכות מכות, ואז קלטתי שלאחת מהן יש סכין ארוכה ביד". כאמור הוא עצר והשתלט על המחבלת, ובהמשך נחקר במשטרה. חובש בכיר מד"א אלי פכטר שטיפל בפצועה סיפר כי הפצועה הייתה בהכרה מלאה. "כוחות הביטחון הובילו אותה לאמבולנס, הדקירה הייתה בגפיים".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן