Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (3.4.16)

סכין שמזכירה משום מה את עולם ההאבקות היפני בצד מוצרים לשיער פגום, בושם לגברים, מוצרי לניקוי האסלה ומרככי כביסה. המוצרים החדשים שניסינו והמסקנות שלנו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Sumo Santoku של Arcosteel

סכין חדשה בסדרה הסכינים Cuisinepro הגיעה לחנויות בישראל. השם שלה אינו מקרי – היא סכין גדולה ורחבה ולמרות שהיא מלבנית ולא עגולה, היא קיבלה את השם סומו. אורכה מגיע ל-17 ס"מ והרוחב שלה הוא 6.5 ס"מ, וכצפוי היא כבדה למדי. זה אומר שהיא לא תתאים לכל אחד, אבל שכן יכול להתמודד איתה, יהנה ממנה מאוד – כובד משקלה עם הלהב החד הופכים אותה למצויינת כשבאים לחתוך בשר לדוגמא, או כמות גדולה של ירקות. בנוסף, נוח מאוד להחזיק אותה וקל לעבוד איתה ברציפות לאורך זמן.

199 שקלים, 149 שקלים במבצע. להשיג ב-Arcosteel Kitchen.

צילום: יוסי פונס

סנובון Javel של סנו

החברה שילבה אקונומיקה בתוך סבון האסלות הקלאסי שלה ויצרה מהשילוב מוצר חדש. המשמעות היא שבכל הדחה של האסלה, משתחררת כמות מסויימת של אקונומיקה לתוך האסלה. מצויין למי שחרד מחיידקים למיניהים וחייב את הסביבה סטרילית במידת האפשר. כל השאר ככל הנראה לא ירגישו בהבדל משמעותי בין מוצר זה לבין המוצר הוותיק יותר, נטול האקונומיקה.

6.6-7.9 שקלים ליחידה. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: מוטי פישביין

Nautica Life Energy של NAUTICA

בושם חדש הצטרף לסדרת הבישום NAUTICA LIFE של המותג, המיועד ל"גברים הנמשכים אל הבלתי צפוי, אל הפן המסתורי, המרתק והיפיפה של הים". איך זה אמור לקרות? מי ים, ברגמוט ונגיעת אשכולית; מרווה, חבצלת עמקים ועלי קיסוס; תו עליון- אלגום, וטיבר ומושק – כל אלו מרכיבים את הניחוח. ניחוח הפרחים בו אמנם בולט למדי בתחילה, אבל לאחר שהריח מתייצב הוא הופך להיות יותר גברי ואפילו מעט ממריץ. מתאים מאוד לקיץ הקרב.

149 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג בחנויות נאוטיקה וברשתות הפארם.

צילום: סטודיו coty

 

Damage Repair של SARYNA KEY

שישה מוצרים חדשים השיקה החברה, כולם מיועדים – כפי שאפשר להבין מהכותרת – עבור שיער פגום. כלומר כזה שעבר צבע, החלקה, חשיפה מרובה לשמש וכד'. הסדרה כוללת שמפו, מרכך, מסכה טיפולית, שמן שיאה להזנה, חמאת לחות והזנה וספריי גלוס יבש. כל המוצרים מכילים חמאת שיאה, ומתוכן ניסינו את השמפו ואת המרכך. השמפו עשה נפלאות לשיער – ניקה וריכך אותו, עזר לטפל בקצוות שרופים והותיר אותו נעים למגע ועם ריח טוב לזמן מה. המרכך היה טוב גם הוא, והוא הוסיף מידה של רכות לשיער. אבל אם השיער אינו פגום מדי, ייתכן והמייבש יהיה כל מה שתצטרכו.

90 שקלים ל-500 מ"ל. להשיג אצל מעצבי שיער מורשים.

צילום: יח"צ

Soft & Oils של הנקל סוד

היתרון הגדול במרככי הכביסה הללו הוא הגודל שלהם – 750 מ"ל בכל בקבוק, הם אידיאלים לאנשים הגרים לבדם ולזוגות, כמו גם למי שאין לו הרבה מקום למוצרים גדולים יותר. מבחינת החברה, אגב, זה לא העיקר, אלא העובדה כי הסדרה הזו פותחה בהשראת עולם היופי. כלומר, שילוב של שמנים ארומתרפיים במוצרים, שתפקידם להזין את סיבי הבגד, לרכך ולבשם אותו. הסדרה כוללת שלושה ריחות שנבדלים זה מזה בצבע – זהב, ורוד וכחול – והם טובים, גם אם לא היינו יודעים לומר שיש בהם שמנים ארומתרפיים. הם עושים פעולת ריכוך טובה וגם הבישום נעים, אם כי איננו מוצאים במוצרים משהו מיוחד מבחינה זו.

14.9 שקלים ל-750 מ"ל, 12.9 שקלים לרגל ההשקה. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: אפרת אשל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן