Skip to content

מזעזע: גבר ובת זוגו התעללו מינית בבתם הקטינה שהרתה לו

מכתב אישום קשה שהוגש בבאר שבע עולה כי בני זוג מאשדוד התעללו בבת המשפחה עד שהרתה לאב החורג וילדה. בנוסף האב קיים קשר רומנטי עם שכנתם ויחד אתה התעלל בבנותיה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום חמור מין כמוהו הוגש הבוקר (ראשון) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע כנגד שלושה תושבי אשדוד, אב חורג בת זוגו ושכנתם בביצוע מעשי אונס והתעללות מינית בבנותיהם, הקטינות.
השלושה מואשמים בביצוע עבירות מין במשפחה, הכוללות אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים, וכן בעבירות של התעללות ותקיפת קטין.
על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין אלכס דרנבוים מפרקליטות מחוז דרום, בין השנים 2012-1995, במספר רב מאוד של הזדמנויות, מדי יום ביומו, ביצע האב החורג שהוא ההנאשם העיקרי בפרשה, עבירות של אינוס, מעשי סדום ועוד בבתו החורגת, מאז היותה כבת 11, זאת בידיעתה ובאישורה של אם הילדה. חלק מהמעשים בוצעו על ידי האב והאם גם יחד. באירוע הראשון, פגעו האב והאם בבת, כדי ללמד אותה, לטענתם, מה זה גבר ולתת לה שיעור בחיים. בלב מאוחר יותר בחייה הרתה הקטינה לאביה החורג ל ונולד להם ילד, אשר התגורר יחד עימם בבית והנאשמים גידל אותו כבנם.
המעשים, אותם ביצע האב החורג בקטינה, נמשכו כאמור לאורך תקופה ארוכה והופסקו, כשבעיצומו של ויכוח עמו ומתוך מצוקה ורצון שהוא יפסיק לבצע בה עבירות מין, נטלה הקטינה סכין מהמטבח, ירדה על ברכיה ואמרה לו שייקח את הסכין ופשוט יהרוג אותה.

תמונת אילוסטרציה (פטריה)
תמונת אילוסטרציה (פטריה)

אך גם כאן לא תמו תלאותיה, מכתב האי/שום עולה כי גם לאחר שהאב הפסיק לבצע עבירות מין, במספר רב של הזדמנויות, הוא המשיך להכות אותה ולאיים עליה, עד ממש לאחרונה אזרה אומץ ויצאה מהבית.
עוד עולה מכתב האישום, כי בהזדמנויות רבות, במהלך השנים 2002-2006, עת היה הנאשם בקשר רומנטי עם שכנתו. בתקופה הזו ביצעו הנאשם והשכנה עבירות של מעשים מגונים באחת מבנותיה הקטינות, כשזו הייתה בת כ- 7 שנים, ולאחר מכן, כששמר הנאשם על שתי בנותיה של השכנה בביתן או בבית סבתן, הוא ביצע באותה ילדה, במשך מספר שנים, מעשי סדום.
מעובדות כתב האישום עולה כי גם במקרה זה השתתפה האם במעשים המגונים. במספר הזדמנויות, אף ביצעה השכנה מעשים מגונים בבת אחרת, וכן תקפה את בנותיה פעמים רבות. שתי הבנות הוצאו מחזקתה של האם לפני מספר שנים.
הבוקר ביקשה הפרקליטות מבית המשפט לעצור את שלושת הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים כנגדם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן