Skip to content

השמאל הקיצוני בישראל נערך לפוטש על הדמוקרטיה הישראלית

זו קריאה לעצירת הצונמי הגדול הזה בטרם יצא מכלל שליטה. אני פונה לחבריה של אותה קבוצה שירדו מן העץ הגבוה עליו טפסו וירסנו את דחפיהם לנקמה. קצת צניעות וענווה לא יזיקו לאיש.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זו קריאה לעצירת הצונמי הגדול הזה בטרם יצא מכלל שליטה. אני פונה לחבריה של אותה קבוצה שירדו מן העץ הגבוה עליו טפסו וירסנו את דחפיהם לנקמה. קצת צניעות וענווה לא יזיקו לאיש.

אם הפרסומים הרצים במרשתת, על תכניותיו הגרנדיוזיות של השמאל הקיצוני בישראל לקראת יום השנה ה- 50 לשחרור ירושלים אכן נכונים, יש להיערך כבר עתה כדי לבלמן.

אם עד עכשיו שמענו על הקרן החדשה לישראל, על שוברים שתיקה, על בצלם, על שלום עכשיו ועוד מיני ארגונים שכאלה, מעתה יוקם לכולם ארגון גג שיקרא "הצילו את ישראל – עצרו את הכיבוש" .(SISO, Save Israel – Stop the Occupation)

לקראת חמישים שנה לשחרור ירושלים צילום ארכיון: אי פיי

והנה דברים שהתפרסמו בנדון במגזין האינטרנטי "מידה": "הקבוצה מעוניינת לייצר הפגנות רחוב ענקיות בארץ וברחבי העולם. לטובת העניין יגויסו ידוענים, יהודים וישראלים, שיצהירו אמונים לקו הירוק, לאמירות ש"הכיבוש חייב להיפסק" וכיוצא בזה. הקמפיין ילווה בפרסומים בתקשורת זרה בערוצי הטלוויזיה ובעיתונים המובילים. כך, בזמן שהישראלים יחגגו את שנת החמישים לשחרור ירושלים, ינהלו פעילי שמאל ברחבי העולם קמפיין להשחרת פניה של ישראל".

כל עוד חברי השמאל הקיצוני פועלים במסגרת הדמוקרטיה הישראלית הם לגיטימיים בדיוק כמו כל גורם אחר בחברה הישראלית.

אך, כשהם בוחרים לצאת עם דעותיהם לארצות העולם כדי שתצבענה באו"ם על הקמתה של מדינה פלשתינית בגבולות 67, תפעלנה לחצים על ישראל בעניין זה ואף תטלנה עליה חרמות למיניהן, אותה קבוצה מאבדת את הלגיטימיות שלה ומעשייה הם בחזקת הפרת אמונים יסודית.

על פי הפרסומים, מצטיירת תמונה של הערכות ממשית לביצוע פוטש על הדמוקרטיה הישראלית ועל ממשלתה הנבחרת של המדינה.

כשלפתע קמה מתוכנו קבוצת אנשים קטנה, ותהה זו קבוצה 'נבחרת' בעיני עצמה ככל שתהה (אנשי אקדמיה בכירים, עיתונאים מן השמאל הקיצוני, שגרירים לשעבר ובכירים נוספים), ומצהירה כי לה מונופול על הדעת, החכמה והבינה, וכולנו משולים בעיניה לבורים ועמי ארצות, ואילו הם יודעים מה נכון וטוב למדינה ועל כן יורו לנו את דרכנו באפילה ויצילו אותנו מטיפשותנו, אני מתחיל להיות מודאג.

ועם תחושת שליחות זו, ש"הכיבוש" הוא הדבר הנורא והאיום המסכן את המדינה, מותר, על פי משנתם של חברי קבוצה זו, לפעול נגד הממשלה הנבחרת שלה והדמוקרטיה. למען הקמתה של מדינת ננס פלשתינית מותר לחולל כאוס גדול ואנרכיה במדינה, ואפילו להעמידה על פתחה של מלחמת אחים. כל האמצעים כשרים לשם כך, והמטרה מקדשת אותם.

חשוב להבין שמעשיה וכוונותיה של אליטה זו לא פחות חמורים מאשר רצח רבין.

על פי ספרה הנפלא של פרופסור רבקה שכטר בפילוסופיה של השפה "עולם בתוך עולם", אפשר לזהות בדרכי פעולתו של השמאל הקיצוני בישראל ניסיון למרוד בצווי השפה לחיים בגבולות אנושיים, ולהגשים בכך את הדחפים האנושיים לשליטה ולריבונות על המציאות. דחפים שגלומים בהם יסודות חזקים של פשיזם.

אז הנה לכם: השמאל הקיצוני שמרבה לכנות את הימין פשיסט הוא עצמו פועל על פי אותם דפוסים.

אנשים אלה, אשר כשלו בגדול בשכנוע הציבור בצדקת דרכם, יוצאים כיום למסע נקמות אכזר ומר, נוסח "מסע הנקמות בגויים של סבתא לבנה", על פי ספרו המדהים של יצחק אברבוך אורפז "הכלה הנצחית".

הציבור דחה מעליו את החבורה הזאת, ועכשיו הם יורו לו מאיין משתין הדג. הם ילמדו אותו את לקח עלבונם הגדול. האליטה הישנה והמתנשאת הזאת שירדה מנכסיה ואיש איננו סופר אותה עוד. מה יותר פשיסטי מכך. תחת שיעשו חשבון נפש נוקב עם עצמם הם החליטו לנתץ ולהרוס.

זו קריאה לעצירת הצונמי הגדול הזה בטרם יצא מכלל שליטה. אני פונה לחבריה של אותה קבוצה שירדו מן העץ הגבוה עליו טפסו וירסנו את דחפיהם לנקמה. קצת צניעות וענווה לא יזיקו לאיש.

לא אשקוט ולא אחריש באשר לכך. אכתוב ואפרסם מאמרים בנדון. כמו כן אפגש עם נציגי המחנה הציוני ונציגי יש עתיד למען יצאו בפומבי נגד היוזמה החתרנית הזו של השמאל הקיצוני בתוכנו. זו פרוורסיה שיש לרפאה בעוד מועד.

כמו כן מכוונת קריאה זו לנשיא המדינה ראובן ריבלין ולנשיא לשעבר שמעון פרס שיקראו את החבורה הזו לסדר. ואין כל צורך להצביע על מישהו באופן אישי. שמות המארגנים הראשיים מרוחים על לוחות המודעות של המרשתת באותיות קידוש לבנה.

1 Comment

  1. גורן
    7 באפריל 2016 @ 1:32

    ברגע שיוצאים נגדם הם מיד מוצאים מהתרמיל את השלטים המוכרים סתימת פיות/ פשיזם/ גרמניה שנות השלושים/ הדמוקרטיה בסכנה / וישראל בדרך לאובדן זו חבורה של אנשים הסובלים משנאה עצמית קשה , אוטואנטישמי, שנאה עצמית יהודית או יהודי שונא יהודים היא הגדרה של תופעה חברתית-פסיכולוגית שבמסגרתה אדם ממוצא יהודי חש ניכור כלפי מוצאו ומפתח עוינות אובססיבית כלפי בני עמו ודתו באופן דומה לזו שמפתחים האנטישמים מקרב עמים אחרים ודתות אחרות – לעתים תוך אימוץ נרטיבים וטענות שמעלים אנטישמים אלו. המלומד הראשון שאִבחן תופעה זו וניתח אותה בהרחבה היה תאודור לסינג, אשר שלוש שנים לפני עליית הנאצים לשלטון פרסם ספר שעורר הדים רבים בשם "השנאה-העצמית היהודית" (Der jüdische Selbsthaß), שבו ניסה להסביר את תופעת השנאה העצמית היהודית – משכילים יהודים אנטישמיים אשר הסיתו כלפי העם היהודי ואשר ראו ביהדות את מקור הרוע בעולם. דוגמה נפוצה ומקובלת לתופעת האוטואנטישמיות היא המקרה של אוטו ויינינגר, פילוסוף אוסטרי ממוצא יהודי אשר התנצר ופרסם דברי גזענות אנטישמיים ששירתו לימים את האידאולוגיה הנאצית בגרמניה. כיום אותו שמאל קיצוני משרת את האנטישמיות החדשה העטופה בצלופן הנקרא אנטי ציונות הם מוסיפים שמן למדורה של שנאת יהודים בדרך כלל הסובלים העיקרים הם היהודים בחול הסובלים מהתנכלות והכי גרוע מטרור רצחני

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן