Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 08 באפריל, 2016

משפחת סופר על, לא נשבר, הפמליה, דירה בפריז
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 משפחת סופר על The Incredibles, ערוץ Yes5 

סרט אנימציה מבית היוצר של אולפני פיקסאר, שזכה בפרס האוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר. שנים לאחר שאולץ לפרוש, נקרא גיבור העל החזק בעולם, למשימה חשאית ומסוכנת, הקשורה להצלת העולם. הפעם הוא לא לבד – איתו יוצאת כל המשפחה בעלת כוחות-העל. דיבוב לעברית: נתן דטנרטל פרידמןעדי אשכנזי. במאי: בראד בירד ("משימה בלתי אפשרית 4", "רטטוי"). ארה"ב, 2004. כיף, הומור, מתח והרבה פעולה. כך צריכה לראות הנפשה שמודעת לעצמה. ציון: 

21:30 לא נשבר | Unbroken, ערוץ Yes1 

הסרט היה מועמד ל-3 פרסי אוסקר, 2015 כולל הצילום הטוב ביותר. הדמות הראשית, לואי זמפריני, מת ב-2014 ולא זכה להגיע לערב הבכורה של הסרט. הבמאית הספיקה להראות לו גרסה מוקדמת של הסרט כאשר הגיעה לבקרו בבית החולים. הסרט מבוסס על רב המכר הביוגרפי פרי עטה של לורה הילנברנד. דרמה מרגשת על אמונה, הישרדות וגאולה בבימויה של אנג'לינה ג'ולי, לפי תסריט של האחים איתן כהן וג'ואל כהן. סיפורו האמיתי והבלתי יאומן של זמפריני, בן למשפחת מהגרים קשת יום מאיטליה. הוא הצטיין בריצות והפך לאצן האולימפי הצעיר ביותר של הנבחרת האמריקנית באולימפיאדה. עם פרוץ מלחמת העולם השנייה, הוא הצטרף לחיל האוויר האמריקני ושרד התרסקות מטוס. הוא נלחם על חייו בלב ים, עד שנתפס בידי היפנים. שחקנים: ג'ק או'קונול ("מועד לפורענות"), פין וויטרוק ("הלב הרגיל"), דונל גליסון ("פרנק"). ארה"ב, 2014. סרטה השני של ג'ולי כבמאית אינו מחדש הרבה והתחושה היא שאת הסרט הזה כבר ראינו. ציון: 

22:00 הפמליה Entourage, ערוץ Hot גולד 

קומדיה כיפית שהיא חגיגה לכל חובבי סדרת הטלוויזיה של HBO, שזכתה להצלחה במשך שמונה עונות. סרט הקולנוע שיצא כארבע שנים לאחר שידור הפרק האחרון בסדרה, עוקב אחר המשך קורותיהם של כוכב הקולנוע הצעיר וינסנט צ'ייס וחברי הפמליה הצמודים שלו – אחיו: ג'וני 'דרמה' צ'ייס, מנהלו האישי: אריק 'איי' מרפי וחברו הטוב: טרטל. כבר בפתיחה מתברר שווינסנט התגרש לאחר כמה ימי נישואים והוא מחליט לחגוג את גירושיו במסיבת יאכטה סוערת. מיד לאחר מכן החבורה חוזרת לעשות עסקים עם ארי גולד, הסוכן לשעבר של וינסנט שהפך בינתיים למנכ"ל האולפנים. וינסנט מסכים לתפקיד שגולד מציע לו בסרט עתיר תקציב ומלא באפקטים מיוחדים, אך בתנאי שהוא עצמו גם יביים את הסרט. כעבור מספר חודשים, וינסנט לא בטוח שהסרט גמור והחבורה נוסעת להיפגש עם גולד כדי לבקש תוספת תקציב של 15 מיליון דולר. גולד מבקש לצפות במה שווינס כבר צילם, אך זה מסרב לתת לאיש לראות את הצילומים. כשווינס מציע שהמפיק יבוא להקרנה מוקדמת שהוא עורך בלוס אנג'לס, גולד שולח את הבן של מי שמממן את הסרט, אשר עושה צרות לווינס וחבריו. הסרט כולל הופעות אורח של מפורסמים רבים בתפקיד עצמם, ביניהם ליאם ניסןג'סיקה אלבהמייק טייסוןפארל וויליאמסדייויד ארקטקלסי גרמר ומרק וולברג שגם הפיק. שחקנים: אדריאן גרנייהג'רמי פיבןהיילי ג'ואל אוסמנטקווין דילוןג'רי פררה. בימוי: דאג אלין. ארה"ב, 2015. הסרט מאוד נאמן לתוכן הסדרה, אולם מי שאינו מכיר את הדמויות וקורותיהן עשוי להיות מופתע מרדידות העלילה. עם זאת, הרבה מכוניות ספורט, נשים יפות, בתים מרשימים וכמובן הסתבכויות משעשעות. ציון: 

22:00 דירה בפריז My Old Lady, ערוץ Yes3 

מתיאס מגיע לפריז מארצות הברית, על מנת למכור דירה שהוריש לו אביו. אך הדירה מגיעה עם הפתעה – דיירת מבוגרת שגרה בה עם בתה. מתיאס מגלה שהדירה הושכרה לה בהסכם שלא יאפשר לו לרשת את הדירה עד שהיא תתפנה ממנה או תמות. בעודו מנסה להשלים את המכירה, הוא מגלה כמה דברים חדשים על אביו, על הדיירת ועל ההיסטוריה של הדירה. שחקנים: מגי סמית'קווין קלייןקריסטין סקוט תומאס. במאי: ישראל הורוביץ. ארה"ב, 2014. סרט איטי ופטפטני, חלקו צפוי, אך מה שמחזיק הם קליין וסמית'. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן