Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 14 באפריל, 2016

מכוניות על: לעשירים בלבד, איימי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 מכוניות על: לעשירים בלבד | Supercars The Million Pound Motors, ערוץ 8 

XXXXX

המכירות של מכוניות היוקרה מסוג למבורגיני, פרארי ובוגאטי עלו ב-20% בשלוש השנים האחרונות. הסרט מספק הצצה אל תוך עולמם של סוכני מכירות הרכבים היקרים בעולם. השנה ראו סוכני מכירות מכוניות היוקרה שמחזור המכירות עבר את סף הארבעה מיליארד ליש"ט. כיצד הם עושים זאת? באילו שיטות הם משתמשים בזמן מכירת מכונית לכמה מהאנשים העשירים ביותר בעולם? הכירו את הנשים והגברים המוכרים מכוניות יוקרה לעשירים והמפורסמים בבריטניה. זה הזמן להדק חגורות ולהיכנס לתוך עולם של עוצמה, מהירות וכסף. הרבה כסף. בריטניה, 2015.

22:00 איימי | Amy, ערוץ Yes דוקו

זוכה אוסקר 2016 בקטגורית סרט התעודה הארוך הטוב ביותר. הדוקו הטוב ביותר – טקס פרסי האקדמיה האירופית לקולנוע 2015. סיפורה הלא-ייאמן של הזמרת, זוכת ששת פרסי הגראמי, אמי ויינהאוס, במילותיה שלה. הסרט – המציג קטעי ארכיון של הזמרת שטרם נראו, וקטעי מוזיקה שביצעה שטרם נשמעו – מביא סיפור מרתק על הזמרת הייחודית, על התרבות שלנו ועל העולם שבו אנו חיים היום. ויינהאוס, כישרון יחיד בדורו, הייתה מוזיקאית שתפסה את תשומת ליבו של העולם כולו עם הקול והכריזמה הבלתי נשכחים שלה. זמרת ג'אז טהורה ואותנטית, ששפכה את הלב והנשמה שלה לתוך המוזיקה, התמודדה עם מאבק אישי וכאב דרך שירים אינטימיים וביטאה את הווירטואוזיות שלה בכמה מהשירים המיוחדים והפופולאריים ביותר של ימינו. איימי הפכה לסנסציה מטאורית בינלאומית. היא מעולם לא חשבה שהדרך לפסגה תהיה כה מהירה ותביא לה כל כך הרבה תהילה. תשומת הלב הבלתי נלאית של התקשורת, בשילוב עם הזוגיות הבעייתית של איימי ובעיית ההתמכרות שלה, הובילו אותה למעגל סגור של הרס עצמי, שהביא בסופו של דבר למותה הטראגי בגיל 27 בלבד. הדוקו, שהופק ארבע שנים לאחר מותה, מאפשר לקהל להיזכר באיימי כאמנית מבריקה. בימוי: אסיף קפדיה. 128 דקות, אנגליה, 2015. הסרט התיעודי בהחלט מביא קטעי וידאו ייחודיים מחייה הפרטים של הזמרת. עם זאת, מתקשה ליצור קו עלילה זורם ומסקרן, ועל כן מפסיד את הצופים שאינם אוהדים שרופים של הזמרת. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן