Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 16 באפריל, 2016

תמיד דוב קוטב, מעבר למרחב, כמו של סבתא, מלך הכיתה, הרוצח מסאפוק, הפמליה, סן אנדראס, הצד האחר של החיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:25 תמיד דוב קוטב היפוך תפקידים | Infinitely Polar Bear, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 12 באפריל, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes3

16:50 מעבר למרחב | Beyond the Reach, ערוץ Hot אקשן 

מותחן אקשן שמתרחש במדבר מוהאבי בדרום ארצות הברית. בן הוא בחור צעיר שחי בעיירה קטנה בניו מכסיקו ומתפרנס בתור גשש שמלווה קבוצות במדבר. חייו של בן משתנים כשיום אחד מגיע למקום איש עסקים עשיר ומושחת בשם מאדק, שמציע לו ללוות אותו במסע ציד במדבר. השניים יוצאים להרפתקה משותפת שמתחילה די יפה, אך מקבלת תפנית קטלנית כאשר מאדק יורה למוות באדם. הוא מנסה לקנות את שתיקתו של בן, אך זה מסרב להצעה הבלתי מוסרית. לחרדתו בן מגלה שהמחיר שעליו לשלם כבד, כי כעת מאדק יוצא לצוד אותו במדבר הלוהט, כשהוא חייב לברוח על חייו ולשרוד בחום הנורא כשרק תחתונים לגופו. שחקנים: מייקל דאגלסג'רמי אירווין, רוני קוקסהאנה מנגן לורנסמרטין פלמר. בימוי: ז'אן-בפטיסט לאונטי. ארה"ב, 2014. לסרט היה פוטנציאל ענק, אך התסריט מאבד את הצופה באמצע, ודאגלס מנסה לגלם מרושע, אולם יוצא מגוחך. ציון: 

18:00 כמו של סבתא, ערוץ האוכל 

השף שאול בן אדרת עושה כבוד למתכונים מבית סבתא ומעמידה את הבבושקות במרכז הבמה. בכל בית יש את הסבתא ששומרת אצלה קרוב קרוב את הסודות הקולינריים שספגה בילדותה, חלקם עוברים הלאה לדורות הבאים וחלקם אובדים לנצח ונזכרים בהם כשכבר מאוחר מדי. בתוכנית נוכל ללמוד את הסודות של הבשלניות האמיתיות וסופסוף לדעת להכין אוכל 'כמו של סבתא'.

22:00 מלך הכיתה | The D Train, ערוץ Hot פאן 

קומדיה. לקראת פגישת מחזור של בית הספר התיכון, החיים של דן לנדסמן בן ה-40 עומדים להשתנות. דן תמיד רצה להיות 'קול' אבל אף פעם לא הצליח להיות אחד מהחבר'ה. הוא לוקח על עצמו ברצינות את התפקיד של ראש הוועדה שמארגנת את פגישת המחזור ומחליט לעשות הכל כדי לאתר את מי שהיה מלך השכבה החתיך, אוליבר לואלס. מסתבר שאוליבר עבר ללוס אנג'לס בניסון להיות שחקן. דן יוצא מפיטסבורג לאל.איי כדי לשכנע את אוליבר להגיע יחד עמו לפגישת המחזור המדוברת. לשם כך הוא מבלה איתו כמה לילות סוערים בעיר הגדולה. העניינים מתחילים להסתבך כשדן הבלתי צפוי משתלט כמעט על כל התחומים בחייו של דן, כולל הקריירה שלו וביתו, והכל מגיע לנקודת רתיחה בפגישת המחזור המיוחלת. שחקנים: ג'ק בלאק, ג'יימס מרסדןג'פרי טמבור ("טרנספרנט"), קתרין האןראסל פוזנר. בימוי: אנדרו מוגלג'ראד פול. ארה"ב, 2015. בלאק עושה את כל המאמצים להפגין את כישרונו, אך תסריט שטוח ובימוי רע פוגמים בתענוג. ציון: 

22:00 הרוצח מסאפוק | The Suffolk Strangler, ערוץ CBS ריאליטי 

XXXXX

על פני תקופה של שלושה שבועות, גופותיהן של חמש נשים נמצאו באיזור הכפרי והמנומנם של אנגליה: סאפוק. סדרה דוקומנטרית זו תציג כיצד בעזרת ראיות DNA הצליחו בסופו של דבר להרשיע את הרוצח מסאפוק, שהספיק בתקופת זמן קצרה זו לרצוח מספר גדול יותר של אנשים מאשר ג'ק המרטש.

22:00 הפמליה Entourage, ערוץ Yes2

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 08 באפריל, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 סן אנדראס | San Andreas, ערוץ Yes4

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 15 באפריל, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 הצד האחר של החיים | Look Both Ways, ערוץ לייפטיים

סרט אוסטרלי עצמאי שמגולל סופשבוע קיצי אחד בו נפגשים ניק, צלם עיתונות שגילה לאחרונה שהוא חולה בסרטן ומריל, אמנית צעירה וחולמנית שחוותה טראומה כשראתה אדם נדרס על ידי רכבת. ניק ומריל מוצאים נחמה האחד בזרועתיה של השנייה, ותוך סופ"ש אחד היחסים שלהם הופכים להיות קרובים מאוד ומורכבים בטירוף. הסרט שזור קטעי אנימציה תמימים שמתארים בכנות ובדיוק את נפשותיהן של הגיבורים. כתבה וביימה: שרה וואט. אוסטרליה, 2005. סרט מיוחד ויוצא דופן, ובזכות ההנפשה המשעשעת לומדים הרבה על אמפתיה, אסונות ומוות. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן