Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 17 באפריל, 2016

הצד האפל של הרשת, בהתאם לפרוטוקול, שבע דקות בגן עדן, שיר אשיר בגשם, הגאון השווה מיליונים, מטבחי הגיהנום 12
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 הצד האפל של הרשת Darknet, ערוץ Yes דוקו 

סדרה דוקומנטרית חדשה מבית Showtime, המציגה את הצד האפל של הרשת, שאליו בדרך כלל רובנו לא נחשפים. הסדרה נוגעת, בין השאר, בתחומי ה'ביו-האקינג', Cyber-kidnapping, לוחמה דיגיטלית, התמכרות לפורנוגרפיה, כתות ברשת וסחר של מין דרך ה-Webcam. יוצר הסדרה הוא היזם הישראלי, מתי כוכבי (הבעלים של קבוצת AGT) שבעצמו משקיע בפיתוחים שונים של מוצרים, המתבססים על שימוש במצלמות וחיישנים שמספקים מידע במגוון רחב של תחומים אזרחיים וביטחוניים. 8 פרקים בני 30 דקות, ארה"ב, 2016. ציון איי.אם.די.בי.: 7.6/10, עגבניוצת רקובות: 67%/100%

22:00 בהתאם לפרוטוקול | According to Protocol, ערוץ 8 

קשיש עם כשל כלייתי, ילד שנפל מבניין 3 קומות, סבתא שנמצאה שוכבת על הרצפה ללא הכרה, כל אלו הם רק חלק מהמקרים המגיעים לאוזניהן של האחיות במוקד החירום בהולנד. למרות הדחיפות והצורך במתן מענה במהירות, המוקדניות מחויבות לפעול על פי פרוטוקול אמריקני חדש שהוכנס לשימוש שנת 2012. הסרט עוקב אחר משמרת של שתי מוקדניות, שמיום הכנסת הפרוטוקול הן עוברות פיקוח ומקבלות ציונים על מהירות המענה וההיצמדות לפרוטוקול, דבר שקובע את כשירותן להמשיך ולתפקד כאחיות במוקד. במשמרת אחת המוקדניות מקבלות פניות מקרובי משפחה מודאגים, מהולנדים שיכורים ובעיקר מאנשים חסרי סבלנות שלא מקבלים בסלחנות את הנוקשות של הפרוטוקול. הסרט מספק הצצה אל הדילמות איתן מתמודדות המוקדניות בניסיונן למלא את תפקידן על הצד הטוב ביותר. הולנד, 2015.

22:00 שבע דקות בגן עדן Seven Minutes in Heaven, ערוץ הקולנוע הישראלי 

דרמה ישראלית. סיפורה של גליה (ריימונד אמסלם), צעירה ירושלמית שניצלה מפיגוע תופת. היא ובן זוגה אורן נפצעו באוטובוס שהתפוצץ. גליה נכוותה כוויות קשות וסובלת מאובדן זיכרון ואילו אורן נכנס לתרדמת. הסרט נפתח עם מותו במחלקת השיקום בה שכב שנה. גליה נמצאת בתהליך ריפוי פיזי ונפשי, ומנסה לבנות מחדש את חייה, שנשברו לרסיסים. שרשרת שנשלחת אליה בתוך מעטפה ללא כתובת השולח, מוציאה אותה למסע חיפוש אחר אותן חתיכות זמן חסרות. בסופו של המסע גליה מקווה להשלים את הפאזל של אותו יום נוראי. אמסלם זכתה בפרס אופיר לשחקנית הטובה ביותר על הופעתה בסרט. במאי: עומרי גבעון. ישראל, 2008.

22:00 שיר אשיר בגשם Singin' In The Rain, ערוץ Yes3 

המחזמר שנחשב לטוב ולמוכר ביותר בתולדות הקולנוע, לא זכה להצלחה רבה עם צאתו. רק שנים מאוחר יותר הוא קיבל את מעמדו הקנוני. הסרט מספר על כוכב קולנוע אילם שהפקת סרטו האחרון, וגם חיי הזוגיות שלו, עוברים טלטלה בעקבות המעבר לסרטים מדברים, נבחר על ידי מכון הסרטים האמריקני למקום העשירי ברשימת הסרטים הטובים אי פעם, למקום הראשון ברשימת המיוזיקלים ושיר הנושא נבחר כשיר השלישי הטוב בכל הזמנים. שחקנים: ג'ין קלידונלד או'קונור, דבי ריינולדסג'ין הייגן. במאים: ג'ין קלי וסטנלי דונן. ארה"ב, 1962. סרט חכם, משעשע ונחשב ליצירת מופת קלאסית בכל הקשור למוזיקה ולריקוד בקולנוע. ציון: 

22:10 הגאון השווה מיליונים | Million Dollar Genius, ערוץ ההיסטוריה 

סוכן נדל"ן כושל, בחור שלא גמר תיכון, שחקן הוקי זוטר… כל אחד מהם קיבל השראה לרעיון חדשני – שהפך אותם למיליונרים. מפטנט קטן וגאוני כמו שרוול בידוד השומר על ידינו מפני כוויה כשאנו מחזיקים כוס קפה רותחת, דרך נעלי קרוקס, ועד לתער מיוחד לצורך גילוח הראש, סדרה מרתקת זו מעלה על נס את תושייתם של יחידים שחלמו על פתרון חדשני לבעיה ספציפית, ובאמצעות כושר המצאה, נחישות והתמדה, הצליחו להגשים את חזונם הייחודי.

22:30 מטבחי הגיהנום Hell's Kitchens 12 | 12, ערוץ האוכל 

סדרת הריאליטי בכיכובו של השף גורדון רמזי שבה בעונה חדשה. 20 שפים יחולקו לשתי קבוצות שתתחרנה זו מול זו בהאנגר עצום שהוסב לחלל מסעדה, מטבח כפול ומעונות, בהם יתגוררו המתמודדים במהלך התחרות. בסופה של העונה תיוותר קבוצה אחת המונה חמישה שפים. אלו יתמודדו זה מול זה והשף המנצח יזכה בשני פרסים: ההזדמנות לעבוד כשף בכיר באחד ממסעדותיו של רמזי ופרס כספי של 250,000 דולר.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן