Skip to content

אלבר-מוטו משיקה בישראל את ה- CVO PRO STREET BREAKOUT של הארלי דוידסון

אופנוע בעל מראה ייחודי,בהתאמה אישית ובמהדורה מוגבלת עם תג מחיר של 219 אלף שקלים.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
e
הארלי CVO במחיר של 219 אלף שקל (צילום: יח"צ)

אלבר-מוטו יבואנית הארלי דוידסון בישראל החלה בשיווק ה-CVO PRO STREET BREAKOUT, אופנוע בהתאמה אישית ובמהדורה מוגבלת בעל מראה ייחודי. ה CVO PRO   בעל מראה של אופנוע מרוץ וביצועים בהתאם ונושא תג מחיר של 219,000 ₪

אופנועי CVO של הארלי דוידסון מותאמים אישית באמצעות צבעים איכותיים לצד רכיבים וצבעי משטחים בלעדיים, עם פריטים רבים ממבחר האביזרים המקוריים של המותג. החברה משתמשת לא אחת באופנועי CVO כדי להציג טכניקות ואלמנטים חדשים בעולם ההתאמה האישית, הפעם השתמשה מחלקת העיצוב של הארלי דוידסון ב- CVO PRO STREET כדי להציג עיצוב כהה יותר עם כמה צבעים חדשים.

באשר לביצועי האופנוע, אלה מושגים בזכות Screamin Eagle® Twin Cam 110B™‎, מנוע בקירור אוויר החזק ביותר של הארלי דוידסון. כדי שיהיה ניתן להפיק את המרב מהמנוע, הוא כולל דוד פליטה מושחר בחיתוך גס, פילטר אוויר פתוח של Screamin’ Eagle® Heavy Breather Elite ומצמד הידראולי איכותי מסוג Assist & Slip. וכדי שבאמת יהיה אפשר ליהנות מהעוצמה של ה- Screamin Eagl ה- CVO PRO STREET BREAKOUT כולל גם מזלגות 43 מ"מ הפוכים שמחוברים למשולש היגוי עם שלושה ברגים חזקים ומערכת בלמים איכותית המורכבת משתי דיסקיות בלמים קדמיות צפות, ידית בלימה קדמית קרובה יותר וכמובן מערכת ABS. נוסף על כל אלה, האופנוע מצויד בחישוק קדמי 19 אינץ' קשיח שמשפר את הזריזות וצמיג 240 מ"מ אחורי שמעביר את העוצמה לאספלט.

ה- PRO STREET BREAKOUT מושפע לא מעט מהסגנון של אופנועי מרוצים, החל מכידון 3 ס"מ שטוח עם כיפוף קל, דרך מגן שחותך את הרוח ועד לספוילר קדמי בצבע תואם. מושב הנהג העמוק והמושב האחורי המחוזק שומרים על האופנוען חזק במקומו כשהוא משחרר את המצמד ומאפשרים לעוצמת ה- Screamin Eagle לסחוף את ה- CVO קדימה בדהרה. אלמנטים אחרים בעיצוב הקשוח הם כנף קדמית קצוצה, גוונים שחורים ברכיבי השליטה מהרגל ומהיד ובאביזרים מקולקציית Airflow, מראות שחורות בהתאמה אישית וגוף דק עם צינורות מושחרים קלועים. חלק נוסף באבזור הסטנדרטי של CVO PRO STREET BREAKOUT הוא בקרת השיוט האלקטרונית ומערכת האבטחה H-D Smart Security System, הכוללת מפתח חדש לנעילה ופתיחה ללא מגע.

2 Comments

  1. מוטי
    18 באפריל 2016 @ 20:03

    אוי אוי אוי…. אני מסתכל על האופנוע הזה וחושב לעצמי.. איך אפשר? איך אפשר לייצר משהו כל כך מושלם?! עזבו אותכם מהמחיר… תסתכלו על האופנוע הזה! יצירת אומנות!

  2. הארליסט מתפעם
    18 באפריל 2016 @ 18:46

    וואו וואו וואו. איזה כלי !!!
    אני נוסע על אירון אז אומלל אני לא אבל הכלי הזה היה הופך אותי למאושר 🙂

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן