Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 26 באפריל, 2016

הכל יהיה בסדר, עמק הסיליקון 3, Veep 5
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 הכל יהיה בסדר | Everything Will Be Fine, ערוץ Yes3 

סופר המצוי במחסום כתיבה ושנישואיו במשבר, מעורב שלא באשמתו בתאונה קטלנית, המשפיעה על חייו לשנים ארוכות. קשר שנוצר עם משפחתו של קורבן התאונה יביא גאולה לנפשו. שחקנים: ג'יימס פרנקושרלוט גינסבורג, רייצ'ל מקאדמסמארי ז'וזה קרוז. במאי: וים ונדרס. קנדה / גרמניה, 2015. זהו אינו אחד מהסרטים החזקים של ונדרס. אמנם הצילום יפהפה, אך הסיפור חלש וגם השחקנים לא בשיאם. ציון: 

22:30 עמק הסיליקון 3 | Silicon Valley 3, ערוץ Yes Oh 

עונה חדשה לקומדיה של מייק ג'אדג' עבור HBO. ספוילר – לאחר הסיום הדרמטי של העונה הקודמת, בו ניצחה 'פיידפייפר' ניצחון משפטי מרשים, אך ריצ'רד סולק מתפקידו כמנכ"ל. בפתיחת העונה השלישית, ריצ'ארד מקבל הצעה משפילה לכהן כמנהל אגף הטכנולוגיות בחברה, ושאר חברי הצוות שלו – ארליך, ג'ארד, דינש וגילפוי צריכים להחליט עד כמה רחוק ילכו עם הנאמנות שלהם אליו. כשהמנכ"ל החדש והנחרץ של 'פיידפייפר' מחליט להעביר את כל החברה לאג'נדה העסקית שלו, החבורה חייבת למצוא דרך לנצח במאבק בין היצירה שלהם, להתמסחרות, כשהם מתמרנים בין האינטרסים התחרותיים הרבים העומדים בדרכם. באותו הזמן, גאווין בילסון מנסה לשקם את התדמית של 'הולי' לאחר פליטת הפה שלו, 'ראש גדול' מוצא את עצמו בשותפות חדשה, ב'רוויגה' לורי מחזיקה את הקלפים קרוב לחזה ומוניקה דואגת לאינטרסים של 'פיידפייפר'.

23:00 Veep 5, ערוץ Yes Oh 

ספוילר – בתחילת העונה החדשה סלינה נמצאת במהלכן של בחירות וירטואליות, כשהספירה מראה שיוויון חסר תקדים, וכעת עתידה כנשיאה מוטל בספק, מאחר שההפרש עומד על כמה מאות בודדות של קולות. בזמן שאיימי ודן נמצאים בשטח, בנוואדה, עובדים על ספירה חוזרת, סלינה ושאר הצוות שלה נמצאים בוושינגטון ועושים הכל כדי לגרום לה להיראות נשיאותית (למרות העובדה שהיא כבר נשיאה), בעודם הודפים את שאיפותיו של סגן הנשיא הכריזמטי, טום ג'יימס (יו לורי, "האוס"), שבמחי טוויסט פרוצדורלי חקיקתי קטן, יכול לעקוף אותה ולהפוך לנשיא. במהלך העונה, כשהסיכונים שסלינה לוקחת גבוהים מאי פעם, הסדרה ממשיכה להוכיח שבוושינגטון, אפילו להחלטה הבנאלית ביותר יכולות להיות השלכות מרחיקות לכת, לעיתים בלתי צפויות ומבדחות מאוד.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן