Skip to content

חשד לפגע וברח בקרית מלאכי: בן שלוש נפגע קשה מרכב שנמלט

התינוק נפגע מרכב חולף בעת שחצה מעבר חציה עם אחיו, ילד בן 8. צוותי רפואה ומשטרה שהגיעו לא מצאו את הרכב הפוגע. המשטרה סורקת אחריו . התינוק הובהל לבית חולים כשהוא במצב קשה. המשטרה קוראת לנהג הנמלט להסגיר את עצמו בטרם תגיע אליו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תינוק בן שלוש נפגע היום (רביעי) אחר הצהרים בתאונה בעת שחצה עם אחיו בן ה-8 מעבר חציה בשדרות ויצמן בקרית מלאכי. הילד פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים קפלן שברחובות. כוחות רבים של משטרת ישראל החלו בסריקות אחר הרכב שעזב את המקום. בוחני אגף התנועה בדרכם למקום לחקירת התאונה.

קרית מלאכי - זירת התאונה (צילום: חטיבת דובר המשטרה)
קרית מלאכי - זירת התאונה (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

מבית החולים קפלו נמסר כי הילד בן השלוש שנפצע קשה בתאונת הדרכים עם פגיעה רב מערכתית ופגיעת ראש, הובהל לחדר ההלם וברגעים אלו מבצע צוות רפואי מומחה תהליך החייאה ובדיקות הדמיה מקיפות להצלת חייו.
לאחר טיפול ויצוב מצבו הועבר הילד בשל חומרת הפגיעה בראשו להמשך טיפול רפואי במחלקה הנירוכירוגית שבבית החולים בלינסוןשבפתח תקווה.

מדוברות איחוד הצלה נמסר כי "ילד כבן שלוש נפגע קשה בתאונה ומתנדבי איחוד הצלה מסניף 'קרית מלאכי' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני".
בועז שרון מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה הילד סבל מחבלות בראשו ובגפיו והיה זקוק לסיוע בחמצן. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים קפלן ברחובות במצב קשה. נסיבות התאונה ייבדקו ע"י משטרת ישראל. לא נתקלנו ברכב פוגע בזירת התאונה בזמן שהענקנו לו טיפול".
ממשטרת ישראל נמסר כי היא מבצעת פעילות חקירתית נמרצת לאיתור הנהג ורכבו. המשטרה קוראת לנהג להסגיר את עצמו בטרם תגיע אליו.
כמו כן מבקשת המשטרה את עזרת הציבור ומבקשת מכל מי שיש בידיו מידע רלוונטי שייצור בהקדם קשר למוקד 100.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן