Skip to content

הוארך מעצר העיתונאית החשודה בניסיון לרצוח את אמה

מעצרה של אשת התקשורת החשודה כי שפכה שמן רותח על אמה בניסיון להרגה, הוארך שוב כשהשופט קובע כי "קיים חשד מעבר לחשד סביר כי המעשה שביצעה החשודה היה מעשה מכוון"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מעצרה של אשת התקשורת החשודה בניסיון לרצח אמה באמצעות שמן רותח ששפכה על ראש אמה בת ה- 50 הוארך היום (חמישי) בבית משפט השלום בפתח תקווה. אלדד נבו, שופט בית המשפט התיר את פרסום שמה אך עיכב לבקשת הסניגור את פרסום שמה עד ליום ראשון הקרוב ה1 במאי.
נציג המשטרה ביקש להתיר את שמה לפרסום ובית המשפט התיר זאת אך דחה את פרסום שמה עד יום ראשון הקרוב כדי לאפשר לפרקליטה לערער על כך.

החשודה (מתוך דף הפייסבוק)
החשודה (מתוך דף הפייסבוק)

הצעירה החשודה נעצרה ביום 22.4.16 כאשר החשד המיוחס לה בידי חוקרי המשטרה הוא ניסיון לגרום למותה של אמה על ידי כך ששפכה עליה שמן רותח. האם הובאה לבית החולים מאיר בכפר סבא לפני כעשרה ימים על ידי בתה שהזעיקה אמבולנס זאת לאחר שהאם נכוותה קשות. לאחר מספר ימים עלה חשד בלב רופאיה כי לא מדובר בתאונה אלא במעשה מכוון שנועד לפגוע באם. הנהלת בית החולים פנתה למשטרה וזו עצרה את הצעירה בשנות ה-20 לחייה. להגנתה טענה הצעירה כי הייתה בידיה מחבת עם שמן רותח כשהיא לפתע נתקלה ומעדה על שואב אבק רובוטי והשמן הותז על האם בשגגה.
חוקרי המשטרה סברו אחר, מהחקירה עלה חשד כי במהלך ויכוח עם האם ניגשה הבת עם המחבת הרותחת לחדר בו שהתה אמה ושם התיזה את השמן לעבר גופה וגרמה לה חבלות קשות. עוד עלה כי במשטרה דוחים את טענותיה של הבת לפיהן מדובר בתאונה. "לא יעלה על הדעת מצב שבו אדם ניגש עם שמן רותח לחדר שינה כדי לערבב את השמן עם תבלינים, כפי שטענה, שלכאורה היו באותו חדר. האם לא נכון יותר להביא את התבלינים למטבח?", אמר גורם בכיר המעורה בפרטים. פקפוק נוסף בגרסתה של החשודה עלה מהעובדה שהיא לא ידעה להסביר כיצד קרה שאמה היא הנפגעת היחידה באירוע והיא עצמה יצאה ללא פגע. "במקרה שבו השמן נשפך לכאורה בטעות, גם החשודה היתה אמורה להיפגע מאותו שמן", אמרו גורמים המעורים בפרטים.
עורך דין גיא עין צבי הגיב למגפון ואמר כי "היא מכחישה שניסתה לפגוע באמה, והיא זו שטיפלה בה לאחר האירוע והזעיקה את מד״א. הצעירה מסרה את גרסתה לאירוע המצער. החקירה בעיצומה ואנו ממתינים להשלמתה".

גרסת החשודה לאופן התרחשות האירועים אינה מתיישבת בשום צורה עם הממצאים

היום קבע השופט כי "מעיון בתיק החקירה ובמיוחד בדו"ח המז"פ ותמונות ממקום האירוע עולה, כי קיים חשד מעבר לחשד סביר כי המעשה שביצעה החשודה היה מעשה מכוון ולא אירוע תאונתי כגרסתה". לגבי גרסת החשודה אמר ש"גרסת החשודה לאופן התרחשות האירועים אינה מתיישבת בשום צורה עם הממצאים בזירה ולכן לא ניתן לקבל את עמדת בא כוחה כי יש לבחון חלופת מעצר".
השופט התייחס בהחלטתו ליחסי החשודה עם אמה שהיו רצופים, כך נטען, בסכסוכים מרובים ואמר: "אציין, כי אופי המעשה וחומרתו מצביעים על מסוכנות ברמה הגבוהה ביותר מצידה של החשודה. אמנם היחסים המשפחתיים מורכבים ומרובי סכסוכים. הדבר מקשה על התקדמות החקירה וגורם לכך שהיחידה החוקרת נדרשת לחקור עדים רבים ביחס להתנהגות החשודה ובני המשפחה בסיטואציות שונות". בתום הדיון האריך נבו את מעצרה של החשודה עד יום שלישי הבא, ה-3 במאי.

עורך דין גיא עין צבי - מכחיש את כל המיוחס למרשתי (צילום באדיבות המצולם)
עורך דין גיא עין צבי - מכחיש את כל המיוחס למרשתי (צילום באדיבות המצולם)

פרקליט החשודה מטעם הסניגוריה הציבורית, עו״ד גיא עין צבי הגיב היום להארכת מעצרה ואמר: ״הצעירה ממשיכה להכחיש את טענת המשטרה לפיה התכוונה לפגוע באמה, ועומדת על כך כי מדובר בתאונה מצערת. לצערנו נקודות רבות שהעלתה בגרסתה המפורטת ומאששות את טענתה לא נבדקו עדיין על ידי החוקרים. העובדות שהצעירה טיפלה באם, הזעיקה את מד״א והמשיכה לשהות לצד מיטתה בבית החולים מדברות בעד עצמן. אנו מקווים שהחקירה תסתיים במהרה וטענות הצעירה יבדקו לעומקן״.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן