Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 06 במאי, 2016

משפחת קרדשיאן 12, בחזרה לעתיד, האמת על ויטמינים, נער מקהלה, פיץ' פרפקט 2, הבן השביעי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:00 משפחת קרדשיאן 12 Keeping up with the Kardashians 12, ערוץ !E 

הסדרה הנצפית ביותר של הערוץ חוזרת לעונת הבת-מצווה, כשהמשפחה ממשיכה להתרגל לנסיבות החדשות והבלתי צפויות. ספוילר – קלואי עומדת בפני המסע הארוך והמפרך של שיקומו של למאר, קורטני פותחת פרק חדש בחייה וקנדל נאבקת למצוא את האיזון בין הקריירה המשגשגת כדוגמנית בינלאומית והכמיהה לבלות זמן עם בני משפחתה האהובים. למרות שחייהם מתפתחים לכיוונים שונים, הקשר העמוק בין בנות משפחת קרדשיאן והתמיכה שהן מעניקות זו לזו, לא נפגמים, וכמו תמיד, המשפחה היא מעל לכל. בתחילת העונה קלואי נאלצת להסתגל למערך הכוחות החדש ביחסיה עם למאר – כעת היא צריכה לטפל בו. סקוט ממשיך לנסות לתפקד כאב מסור וקונה בית בקלבאסס, כדי להיות קרוב לקורטני ולשלושת ילדיהם. במקביל, קורטני מנסה ליהנות מהחזרה לעולם הרווקות. השיפוצים המתמשכים והבלתי נגמרים בביתם של קים וקניה גובים מחיר כבד ממערכת היחסים בין קריס לקים, והגיע זמן לסיים את המגורים המשותפים. אחרי חודשים ארוכים, קים נאלצת לעזוב את בית אמה ולמצוא פתרון דיור אחר. קיילי הולכת בעקבות אחותה ומצליחה 'לשבור את האינטרנט' עם השקת ערכת איפור השפתיים שלה. קנדל, שהקריירה שלה מגיעה לשיאים חדשים, משיקה ליין ביגוד במשותף עם קיילי, טסה ליעדים שונים לעבודה ובילויים, מככבת על שערי מגזינים וצועדת על מסלולי תצוגות האופנה הכי נחשבות. אך עם הצלחה כזו גדולה מגיעים וויתורים עצומים, וקנדל צריכה להחליט אם קידום הקריירה שווה את מחיר החמצת רגעים וחוויות משפחתיות שלא יחזרו.

17:00 בחזרה לעתיד | Back To The Future, ערוץ Yes5 

הטרילוגיה הכייפית, בכיכובו של מייקל ג'יי פוקס, מתארת את הרפתקאותיו בזמן של תלמיד התיכון מרטי מק'פליי ושל ממציא מכונת המסע בזמן, ד"ר אמט בראון. במאי: רוברט זמקיס. ארה"ב, 1985. סרט מקורי, מלא השראה, בנוי באופן חכם, משעשע ובעיקר בלתי נשכח. ציון: 

21:30 האמת על ויטמינים | The Truth About Vitamins, ערוץ הבריאות 

XXXXX

ברייס סייג', יוצר סרטים וחובב בריאות מושבע, יוצא לחפש את האמת על ויטמינים ועל תוספי מזון בעזרתם של המומחים המובילים בעולם. בעוד שרבים מאמינים בכוחם המונע והמרפא, ישנם אלו הגורסים כי טרם נמצאה הוכחה מדעית ליעילותם, ויותר מכך, כי מינונים גדולים של ויטמינים עשויים לפגוע בבריאותנו.

21:30 נער מקהלה | Boychoir, ערוץ Yes1

דרמה מוזיקלית. ילד פרוע ממשפחה ענייה מוצא עצמו במקהלת בית הספר תחת הדרכתו של מנצח קשוח וקפדן. כשרונו החבוי של הילד מתגלה וקשר מפתיע מתפתח בין השניים. שחקנים: דסטין הופמן, קת'י בייטס, גארת' וורינג. במאי: פרנסואה ג'ירארד. ארה"ב, 2015. הסרט שם אל כל פעמיו על המשחק של הופמן. הוא עושה עבודה נפלאה, אך הסרט צפוי וחסר השראה. ציון: 

22:00 פיץ' פרפקט 2 Pitch Perfect 2, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 29 באפריל, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes2

22:00 הבן השביעי | Seventh Son, ערוץ Yes2

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 21 בדצמבר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Hot פאן

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן