Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 07 במאי, 2016

ילד קטן, מזג אוויר עליז לחתונה, NCIS לוס אנג'לס 2, שמש הודית, טעות מהסוג הנכון, מקומות אפלים, אנשי הציפור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

12:45 ילד קטן Little Boy, ערוץ Hot גולד 

דרמה מרגשת על אהבה בין ילד לאביו ועל כוחה של אמונה. הסרט מתאר את סיפורו הנוגע ללב של פפר פלינט באסבי, ילד מקסים בן שמונה שמתגעגע מאוד לאביו האהוב, אשר גויס לצבא ויצא להילחם בשדות הקרב של מלחמת העולם השנייה. פפר מוכן לעשות הכל כדי לסיים את המלחמה הנוראה ולהחזיר את אבא הביתה. לשם כך הוא אפילו נפגש עם קוסם מיוחד ועם כומר טוב לב ושואב מהם כוחות. כעת הוא בטוח שהוא מסוגל לעשות משהו מיוחד שיעזור להשיב אליו את אבא שלו. שחקנים:אמילי ווטסון, טום ווילקינסון, אדוארדו וראסטוג'י, ג'ייקוב סאלבאטי, בן צ'פלין, דייויד הנרי, קווין ג'יימס, טד לווין. בימוי: אלחנדרו מונטוורדה. מכסיקו / ארה"ב, 2015. לסרט כוונות טובות, אך הוא מאוד מטפלל, ובעיקר נראה דביק ומלאכותי. ציון: 

12:45 מזג אוויר עליז לחתונה | Cheerful Weather for the Wedding, ערוץ Hot דרמה 

דרמה קומית-רומנטית. באנגליה של שנות ה-30, דולי היא כלה צעירה שמסתגרת בחדרה ביום חתונתה, בשעה שכל האורחים שהוזמנו מגיעים לאחוזה המשפחתית ואמה האלמנה מתחילה להיות ממש לחוצה. מתברר שדולי קיבלה רגליים קרות והיא אינה בטוחה שארוסה, דיפלומט משעמם בשם אוון, הוא הגבר הנכון להינשא לו. העניינים מסתבכים כשהאקס המיתולוגי של דולי, ארכיאולוג צעיר ונאה בשם ג'וזף, מגיע אף הוא לאירוע ומעצים את תחושת אי הוודאות שלה. האם יתכן שלבה של דולי נתון עדיין בעצם לג'וזף? שחקנים: פליסיטי ג'ונס, אליזבת מקגאוורן ("אחוזת דאונטון"), לוק טרידוויי, ג'יימס נורטון, זואי טאפר, ג'ון סטאנדינג. בימוי: דונלד רייס. בריטניה, 2012. הסרט בונה את הצופים לקראת משהו שלא מגיע בסופו של דבר. רק לחובבי הרומנטיות שבאחוזת דאונטון. ציון: 

21:45 NCIS ניו אורלינס 2 | NCIS: New Orleans 2, ערוץ Hot זון 

סדרת הבת של הדרמה המצליחה בעולם, "NCIS", חוזרת לעונה שנייה עם פרק קרוסאובר ששבר שיאי רייטינג. גם העונה יגיעו להתארח כוכבים נוספים, ביניהם כוכבי "NCIS": מרק הרמון, פולי פרט ("הצלצול"), דיוויד מק'קאלם ובריאן דיצן, שמשתתפים בפרק 12. בפרק מתארח גם טיילר ריטר (בנו של כוכב "שלושה בדירה אחת",ג'ון ריטר המנוח) בתור אחיה של אבי. עוד יתארחו העונה: אנני פוטס ("מכסחי השדים", "צעצוע של סיפור"), לזלי הופ ("24") וקייט ביהאן ("איש הקש").

22:00 שמש הודית | Indian Summers, ערוץ CBS דרמה 

סדרת דרמה תקופתית בריטית המתרחשת בשנות ה-30' של המאה ה-20 מבית Channel 4, העוקבת אחר קבוצה של בריטים גולים במחוז שימלה, הממוקם למרגלות הרי ההימאליה. השנה היא 1932, בזמן שמהטמה גנדי מטיף לעצמאות הודו ולשביתות רעב, העלילה מתמקדת ביישוב מרתק אליו מגיעים בריטים על מנת לחגוג ללא עקבות. בכניסה למועדון מקומי ישנו שלט: 'אין כניסה לכלבים ולהודים', את המועדון מנהלת דמות קרקסית ונלהבת בשם סינתיה, אלמנת מלחמה המאמינה בקולוניאליזם הבריטי על צדדיו הפחות יפים. הסדרה מציגה את מערכת היחסים בין הבריטים, שמבחינתם זהו גן עדן, לבין המקומיים הנתונים תחת הקולוניאליזם הבריטי. הסדרה נמצאת בימים אלו בעיצומה של העונה השנייה אשר תשודר בערוץ בהמשך. ציון איי.אם.די.בי.: 7.4/10, עגבניות רקובות: 82%/100%, מטה-קריטיק: 76/100

22:00 טעות מהסוג הנכון | The Right Kind of Wrong, ערוץ לייפטיים 

קומדיה רומנטית. האקסית של לאו החתיך (ראיין קוואנטן, "דם אמיתי") כתבה בלוג על כמה שהוא עלוב. הבלוג תפס תאוצה היסטרית ופורסם גם כספר, וכך קרה שהמוני אנשים יודעים מי זה לאו וכמה הוא עלוב. הדבר לא עוצר בעדו של לאו מלהתאהב בכלה יפהפייה (שרה קאנינג) ביום חתונתה למישהו אחר. בימוי: ג'רמיה צ'כניק. ארה"ב, 2013. סרט צפוי למדי, כשרוב ההומור שלו מתבסס על הומור פיזי ולא מתוחכם. ציון: 

22:00 מקומות אפלים | Dark Places, ערוץ Yes4 

מבוסס על ספר מאת גיליאן פלין ("נעלמת"). ליבי הייתה ילדה כאשר הייתה עדה לרצח המזעזע של אמה ואחיותיה. בעקבות עדות שנתנה, אחיה נמצא כאשם ברצח ומרצה עונש מאסר בפועל מאז. חלפו השנים וקבוצה של חוקרי מקרי פשע פונים אליה עם הוכחות חדשות בנוגע לעדותה. ליבי נאלצת להתמודד שוב עם הפצע שלה ועם שאלות הרות גורל בנוגע אליה, אל משפחתה ואל גורל אחיה. שחקנים: שרליז ת'רון, ניקולס הולט ("מקס הזועם: כביש הזעם"), קורי סטול ("נון סטופ"). במאי: גיל פאקט ברנר ("המפתח של שרה"), ארה"ב, 2015. הרעיונות של פלין יכולים להיות הרבה יותר מתוחכמים, אך פה העלילה נופלת בפח רדוד, ונראה כי הסרט ממהר לספר את הרומן ומותיר הרבה חורים פתוחים באמצע. ציון: 

23:19 אנשי הציפור | Bird People, ערוץ Yes1 

דרמה אינטימית. בשדה התעופה של פריז, מהנדס אמריקני מעמק הסיליקון מחליט לפתע לנטוש את עבודתו ואת אשתו, ומסתגר בחדרו במלון. עד מהרה מפגיש הגורל בינו לבין חדרנית צרפתייה צעירה ויפיפייה. קשר מיוחד ולא שיגרתי מתפתח בין השניים, כאשר כל אחד מחפש משמעות לחיים ולאהבה. שחקנים: ג'וש צ'ארלס ("האישה הטובה"), אנאיס דמווסטיר ("שלגי הקילימנג'רו"). במאי: פסקל פראן. צרפת, 2014. לסרט יומרות טובות, אך סך חלקיו לא מביאים אותו לסיפור שלם, אחיד ומעניין מספיק. ציון:  

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן