Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 08 במאי, 2016

עובדים מצטיינים 6, אקסודוס, השיעור האחרון של ויקטור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:30 עובדים מצטיינים 6 | 6 Workaholics, ערוץ Hot קומדי סנטרל 

העונה השישית והחדשה של הקומדיה המטורפת, ששודרה לאחרונה בארה"ב וחודשה לעונה שביעית. יגיעו להתארח העונה כוכב "משחקי הרעב": ליאם המסוורת', הקומיקאי פולי שור ("פולי"), וויטני קאמינגס ("וויטני"), בריטני סנואו ("פיץ' פרפקט"), אלכסנדרה דאדריו ("בלש אמיתי", "פרסי ג'קסון") ועוד.

22:00 אקסודוס Exodus, ערוץ Yes3 

האפוס ההוליוודי עתיר הכוכבים, המתרחש על רקע הקמת מדינת ישראל, ובו לוחם יהודי נועז והאחות האמריקנית שמתאהבת בו. הסרט צולם בארץ והתקבל באהדה יוצאת דופן, כמו גם בתמיכה רבה של הממשלה והצבא. הוא נחשב אף לאבן דרך של הקולנוע הישראלי, מאחר שאנשי צוות רבים השתמשו בניסיון שרכשו בעבודה בו בסרטים ישראלים. הסרט היה מועמד לשלושה פרסי אוסקר וזכה בפרס על המוזיקה. שחקנים: פול ניומן, אווה מרי סיינט, סאל מינאו, דן בן אמוץ. במאי: אוטו פרמינגר. ארה"ב, 1960. אפוס ארוך ומתיש, שמחזיק בזכות הבימוי הגרנדיוזי של פרמינגר. ציון: 

22:00 השיעור האחרון של ויקטור | Victor's Last Class, ערוץ 8 

בגיל 52, בעודו סובל מכאבי גב כרוניים איומים, ויקטור ד'אלטוריו החליט לשים קץ לחייו ולספר על כך לכל סובביו. ויקטור הוא הומוסקסואל גאה, איש כן ואוהב חיים. כמורה למשחק לאורך 20 שנה, הוא היה מחויב לחיות את הרגע ולחיות את כל מה שיש לרגע להציע, לא משנה כמה כואב זה יכול להיות. אך לאחר מלחמה בסרטן מח-העצם שהגיע להפוגה, הוא מצא את עצמו עם הפרעת דיסק ניוונית בצוואר ובגב, לא מצליח להתכחש לכאב. המחויבות שלו לאמת וליושר גרמה לו לתעב את רעיון ההתאבדות במובן המסורתי. הוא פשוט לא יכול לגרום כאב ליקיריו. הוא החליט לספר לכולם, דרך הבלוג שלו, שהוא עומד להתאבד. במאי הסרט מחליט ללוות את ויקטור במטרה לסייע לו לחקור את החלטתו. במהלך צילומי הסרט, הבמאי הופך לחבר קרוב של ויקטור ומנסה לשנות את החלטתו לסיים את חייו. ארה"ב, 2014.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן