Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 09 במאי, 2016

בניית הנאציזם 3, יתומי האבולה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 בניית הנאציזם Nazi Megastructures 3 3, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק 

במהלך ניסיונם להשתלט על העולם, אחראים הנאצים לפיתוחן של כמה מהטכנולוגיות הגדולות והקטלניות ביותר בהיסטוריה. הם יצרו מכונות טרור ענקיות, תותחים משוכללים וכמה מכלי הנשק המקוריים להרס המוני. הכול בכדי ליישם את תוכניותיהם לכיבוש ולניצחון במלחמה. אלו הם סיפוריהם של המהנדסים אשר עיצבו ותכננו את המבנים וחושפים את המהפכה הטכנולוגית ששינתה את הסטוריית הלוחמה לנצח.

22:00 יתומי האבולה | Orphans Of Ebola, ערוץ Yes דוקו 

סרט תיעודי הבוחן את ההתפרצות חסרת התקדים של מגיפת האבולה במערב אפריקה דרך עיניהם של הילדים שהפכו ליתומים בעקבות המגיפה. הסרט מביא את סיפורם של אבו, בן ה-12 ואחיו המאומץ עבדול, מכפר עני בסיירה לאון שאיבדו 8 קרובי משפחה, ביניהם את שני הוריהם. השניים צריכים לעזוב את כל מה שהכירו ולהתחיל בנפרד את חייהם במקום חדש. הבמאי ליווה אותם במשך 4 חודשים, מיד אחרי שפרצה מגיפת האבולה בדצמבר 2014 ועד שבתי הספר נפתחו מחדש באפריל 2015. הסיפור של שני הילדים ממחיש את הגבורה והאומץ של אלפי ילדים קטנים ובודדים, שהתייתמו בין-רגע בגלל נגיף האבולה ובטרם התמודדו עם האסון שקרה להם צריכים כבר לעבור לחיות חיים חדשים אצל קרובי משפחה במקום אחר, במקרה הטוב, או בודדים ברחובות סיירה לאון, במקרה הרע. בימוי: בן סטילס. 52 דקות, ארה"ב, 2016.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן