Skip to content

"הנסיך", בנו של עבריין מוכר נרצח בתל אביב – המשטרה נערכת ל"נקמת דם"

מתח רב במשטרה וחשש מאירועי נקמת דם שיגיעו כתוצאה מרציחתו של "הנסיך", בנו של עבריין שהקים אמפריית פשע. הצעיר נסע במכונית מאזדה וכשעצר ברמזור בפינת הרחובות אלי תבין ומשה סנה שבצפון תל אביב, נורה בידי מתנקשים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

עבריין מוכר היטב למשטרה, חוסל אמש (שבת) בידי מתנקש אלמוני ביריות בשכונת המשתלה בצפון תל אביב. העבריין היה מעורב באירוע הריגה והוא נצר למשפחה מוכרת המעורבת בפשע שכונה "הנסיך". אדם נוסף כבן 45 נפצע קל. מחקירה ראשונית עולה כי המתנקשים עקבו אחר העבריין ואחר אדם נוסף שהיה עמו וחיכו להזדמנות. כאשר מכונית המזדה הלבנה עצרה ברמזור בפינת הרחובות אלי תבין ומשה סנה, פתחו באש וריססו את המכונית.  מהמשטרה נמסר כי "התקבל אירוע ירי ברחוב משה סנה בתל אביב. כוחות משטרה שהגיעו למקום הבחינו ברכב שבו ישבו שני פצועי ירי. המשטרה פתחה בסריקות אחר חשוד שנמלט מהמקום. טרם ידועה זהות המעורבים. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע". ממד"א נמסר כי "בשעה 22:35 דווח למד"א מרחב דן על ירי ופצועים ברחוב משה סנה סמוך לבית העלמין הצבאי". "חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לשני פצועים, בהם גבר בשנות ה-30 לחייו במצב קשה עם פצעי ירי בפלג גופו העליון וגבר כבן 45 במצב קל עם פציעה בגפיים", לשון ההודעה.

זירת הרצח (חדשות לפני כולם)
זירת הרצח (חדשות לפני כולם)
הנרצח (חדשות לפני כולם)
הנרצח (חדשות לפני כולם)

בעקבות הרצח חוששת המשטרה מחיסולים של נקמת דם. קצין בכיר ממחוז ת"א אמר בשיחה עם המפכ"ל רוני אלשייך כי "צפוי מרחץ דמים. ניאלץ למתוח כוחות מקצה לקצה". בהוראת המפכ"ל, גורמי משטרה בכירים מהמטה הארצי ומהמחוזות תל אביב שרון וחוף יתכנסו לדיון עוד הלילה כדי לבצע הערכות מצב. בשירות בתי הסוהר פועלים כעת לאפשרות שאביו של הנרצח יבקש להשתתף בהלוויית בנו. בנו של העבריין, שכונה "הנסיך", נחשב לדמות דומיננטית באזור השרון, והוא הסתמן כיורש של אימפריית הפשע של אביו. על פי הערכה ראשונית, היורים זימנו את השניים למפגש באזור, כשלמעשה טמנו להם מארב ורצחו את העבריין בצומת הסואן. כוחות גדולים של המשטרה סרקו את השטח בניסיון להתחקות אחר כלי הרכב שממנו בוצע הירי. בין היתר הוקמו מחסומים ביציאות מתל אביב לכיוון לצפון ובכביש 5 לכיוון מזרח. בנוסף סגרו הכוחות את רחוב משה סנה לתנועת כלי רכב ואנשי המעבדה לזיהוי פלילי אוספים ממצאים ומנסים לאתר מצלמות אבטחה. נכון לעכשיו משטרת ישראל הטילה צו איסור פרסום פרטי הנרצחים ושלבי החקירה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן