Skip to content

ריקו שירזי מתבצר בתאו לאחר שסורב לצאת להלוויית בנו שנרצח

ראש ארגון הפשע שנמצא במעצר ימים ונושא עונש של 8 שנות מאסר, פנה לשב"ס בבקשה לצאת ללוויית בנו. השב"ס סירב בטענה כי ישנו חשש שיפגע באנשים וכי הוא עצמו נתון בסיכון להיפגע. שירזי ערער ובית המשפט דחה את הערעור. בתגובה לדחייה, שירזי התבצר בתאו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

ראש ארגון הפשע, העבריין ריקו שירזי לא יצא היום (ראשון) מכלא רימונים כדי להשתתף בהלווית בנו, שי, שחוסל בליל אמש (שבת) בצפון תל אביב.  גורם בכיר בשב"ס נימק את ההחלטה בכך ש"יש סבירות גבוהה שאם הוא יצא, ייפגעו אנשים נוספים". לדברי גורמי שב"ס ההחלטה התקבלה בתום התייעצות בין בכירי שב"ס, חוקרי יאחב"ל ושוטרים במחוז מרכז במשטרה ובה התגבר החשש כי שירזי מצידו מאיים לפגוע באנשים ומנגד ישנו איום חמור על חייו. ריקו שירזי נושא עונש של שמונה שנות מאסר בגין עבירות מס והלבנת הון.הוא עצור על תיק בגין פרשת 512 והוא מרצה עונש על חשבוניות פיקטיביות שבגינן היה במעצר בית כאשר בית המשפט העליון ביטל את כל התנאים.
 
שירזי ערער על ההחלטה להותירו בכלא בבית המשפט המרכזי בלוד באמצעות פרקליטו עורך הדין ג'קי סגרון. ושירות בתי הסהר התנגד לשחרורו ללווית בנו בטענה כי בנוסף לחשש ששירזי ינצל את החופש לפגיעה ועלול להיפגע בעצמו על ידי מתנקשים,  הרי ש"ההיערכות והמורכבות שבהוצאת האסיר…על כל מה שמשתמע מכך ובזיקה לכל אותו מידע מודיעיני, היא היערכות מורכבת ביותר שכרוכה בהקצאת כוח אדם ומשאבים ניכרים.  הדבר מאוד מאוד בעייתי מבחינת המדינה".
נציגת השב"ס הוסיפה והבטיחה כי "
ללא קשר לכך,  אנו נוציא את העותר לקבר באחד מימי ה-30, במועד ובשעה שאינם ידועים. אנו בהחלט נשקול זאת בחיוב". נשיא בית המשפט קיבל את עמדת השב"ס ודחה את העתירה.

שירזי ובנו ז"ל ופרקליטם (קולז' צילומי מסך)
שירזי ובנו ז"ל ופרקליטם (קולז' צילומי מסך)

פרקליטו עו"ד סגרון התנגד לכך ואמר, שאיננו רואה בעיה מיוחדת בנושא הלוגיסטיקה כפי שציין השב"ס. "לא מדובר בדרך הטבע שאבא קובר בן, במיוחד כאשר מדובר בבנו היחיד" אמר הפרקליט, "כאשר מדובר באסיר שפוט ל-8 שנים, זה לא ברית שאפשר לוותר ואחר כך הוא יראה את הילד גדל. אם זה לא יהיה עכשיו, זה לא יהיה אף פעם ולכן ניתן  להיעתר לבקשה. משטרת ישראל יכולה להיערך לכך, היא מוציאה לבריתות ולחתונות". למרות זאת קבע השופט אברהם טל, נשיא בית המשפט כי על העתירה להידחות. שירזי ששמע על ההחלטה התבצר בתאו בו הוא שוהה בגפו וסרב לאפשר כניסה לתאו. נכון לשעת פרסום ידיעה זו כוחות שב"ס ערוכים סביב התא ומנסים לשכנעו להפסיק את התבצרותו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן