Skip to content

ארגון העיתונאים מנע פיטורים מיידיים ב-YNET

באמצעי התקשורת הופגנה יד קלה על ההדק בכל הנוגע לפיטורי עיתונאים. ארגון העיתונאים החדש מנסה לשנות סדרי עולם. הארגון וההסתדרות ייצגו הבוקר את העיתונאי תני גולדשטיין מ- YNET בדיון בפיטוריו בבית הדין לעבודה. בית המשפט דחה את ההכרעה וקבע כי בחודש הקרוב ימשיך גולדשטיין לקבל שכר. עתירה זו , ובעיקר הכרעת הדין, עשויה להיות משמעותית […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות


באמצעי התקשורת הופגנה יד קלה על ההדק בכל הנוגע לפיטורי עיתונאים. ארגון העיתונאים החדש מנסה לשנות סדרי עולם. הארגון וההסתדרות ייצגו הבוקר את העיתונאי תני גולדשטיין מ- YNET  בדיון בפיטוריו בבית הדין לעבודה. בית המשפט דחה את ההכרעה וקבע כי בחודש הקרוב ימשיך גולדשטיין לקבל שכר. עתירה זו , ובעיקר הכרעת הדין, עשויה להיות משמעותית בנושא תנאי ההעסקה של עיתונאים

מאת אורה עריף כץ

ארגון העיתונאים טען, כי גולדשטיין פוטר על רקע פעילותו בהתארגנות עובדים. במהלך הדיון, הגיעו ארגון העיתונאים וההסתדרות יחד עם הנהלת YNET להצעת פשרה עם תוקף של פס"ד ולפיה פיטוריו של תני גולדשטיין מושהים לתקופת ביניים, עד מתן החלטה על ידי בית הדין לעבודה ובשלושים הימים הבאים תשלם וואי נט לגולדשטיין שכר מלא.

מארגון העיתונאים נמסר: "משמעות ההחלטה היום היא כי ימשיכו להתקיים יחסי עובד ומעביד בין העיתונאי ל- YNET.
העתירה הוגשה באמצעות עורכי הדין אמיר בשה, אלי כהן וענת גוטמן בבקשה להוציא צו מניעה האוסר על YNET לפטר את גולדשטיין ולחייבם בתשלום פיצויים ללא הוכחת נזק בסכום של 200,000 ש"ח בגין הניסיון  לפטרו.
בעתירה נכתב בין היתר: "בפנינו דפוס פעולה שיטתי של רמיסת התארגנויות, תוך שימוש במנגנון מתוחכם ומשומן, שכל מטרתו לקטוע באיבה את התארגנות העובדים." הדיון העיקרי יערך בבית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב  ב-1 במארס.

מחוץ לבית הדין התקיימה הפגנה של עשרות עיתונאים מכלי תקשורת שונים, שבאו לתמוך בגולדשטיין ומחו נגד הפיטורים הלא חוקיים.

1 Comment

  1. יוסי
    27 בפברואר 2012 @ 6:42

    כל הכבוד לאיגוד העיתונאים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן